Lief he, die Coen van me,
Nou echt ik voel me genept. Dat kan je wel zeggen. Ik was bezig met wegrijden en daarna weer remmen, reed nog niet eens in z'n 2.
Ik voelde mijn achterwiel raar doen en De Witte begint te slingeren. Eventjes dacht ik, dat gaat goed, maar toen het niet meer ging, heb ik me laten gaan. Toen dacht ik echt: Daar gaan we weer en als het maar goed gaat. Gelukkig ging dat ook. De Witte lag een halve slag gedraaid, met het stuur naar mij toe en ik met mijn hoofd op de straat, naar een hele grote vrachtwagenband aankijkend...
Ik kon opstaan en toen kwamen er wel twee mannen naar me toe om me te helpen. Een man zei nog dat ie het zag gebeuren en dat het wegdek glad was en niet mijn schuld kon zijn. Maar door die adrealine en toch wel verdoofdheid, ben ik vergeten om zijn naam en telefoonnummer te noteren.
Een motoragent kwam langs, maar die kon mij niet helpen omdat ie voor spoed weg moest. Ik heb de motor aan de kant gezet en zoals Coen al zei, na de motor gecontroleerd te hebben, viel de schade redelijk mee. Ik ben blij dat ik van die brede koffers heb, want lakschade en aan de uitlaat heb ik niets. Alleen die zijdingen zijn beschadigd en mijn helm (die redelijk nieuw was).
Later kwam nog wel een motorrijder vragen of alles goed was. En later de politie.
Vanmiddag ga ik met Kaithy naar Ede en dan zal ik onderweg wel voelen of er nog wat meer aan de hand kan zijn met de motor of niet.
Op dit moment heb ik wel wat plekken die pijn doen, maar ik ben eerder verdrietig en kan wel huilen....ben gewoon een beetje zielig
(lijk we een man
)..........
Maar goed weer een ervaring' rijker, zal ik maar zeggen en hoop dat het voorlopig hierbij blijft.
Lieke
(die wel baalt dat ze helemaal alleen stond en niemand haar echt wilde helpen)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.