beste allemaal.
Zoals jullie waarschijnlijk al vernomen hebben heeft mijn CX de eindstreep niet gehaald. Na wat geratel en vermogen verlies was het 310km voor het einde afgelopen.
Maar pjote zou pjotje niet zijn als hij zich (met motor) gewoon het laatste stuk liet brengen.
ANWB gebeld, doorgeschakeld naar ANWB Barcelona en dan maar wachten.
Na enkele telefoon gesprekken werd mij de optie geboden om een repat. Na uitgelegd te hebben dat dit voor mij een enkele reis was werd er besloten om mij dan maar door te brengen wat nog goedkoper was ook.
Nu was het tenslotte weekend en de spanjaarden zijn van nature al niet vlot, dus na 3 uur wachten kwam er een bergings wagen waar mijn motor op geladen werd. Gelukkig was het een berger die gek was op spanbanden (was ik later ook wel blij om) en werd ik met een gemiddelde snelheid van 150 naar Mijas gebracht.
Daar het donket was toen ik op de plaats van bestemming was heb in zondag mijn blok er onder uit gehaald om vast te stellen wat het probleem was.
Naar alle waarschijnlijkheid is het mijn CDI.
Met alle dank aan HANS V (die nieuwe onderdelen besteld heeft) en het voor vrijdag ook nog naar Utrecht brengt, (zaterdag komt de zus van de eigenaar hier heen) zal ik zondag de boel weer in elkaar kunnen zetten.
Dan kan ik eindelijk de kust van spanje, gibraltar, en de nodige engelse dames die ik hier heb leren kennen eens gaan bezoeken.
Vanuit een zon overgoten spanje Greetzzz van pjot. (die in 3 dagen zo ontzettend bruin is geworden)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900