Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

aankomst in Mijas costa.

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 okt. 2008 01:44 
beste allemaal.

Zoals jullie waarschijnlijk al vernomen hebben heeft mijn CX de eindstreep niet gehaald. Na wat geratel en vermogen verlies was het 310km voor het einde afgelopen.
Maar pjote zou pjotje niet zijn als hij zich (met motor) gewoon het laatste stuk liet brengen.
ANWB gebeld, doorgeschakeld naar ANWB Barcelona en dan maar wachten.
Na enkele telefoon gesprekken werd mij de optie geboden om een repat. Na uitgelegd te hebben dat dit voor mij een enkele reis was werd er besloten om mij dan maar door te brengen wat nog goedkoper was ook.
Nu was het tenslotte weekend en de spanjaarden zijn van nature al niet vlot, dus na 3 uur wachten kwam er een bergings wagen waar mijn motor op geladen werd. Gelukkig was het een berger die gek was op spanbanden (was ik later ook wel blij om) en werd ik met een gemiddelde snelheid van 150 naar Mijas gebracht.
Daar het donket was toen ik op de plaats van bestemming was heb in zondag mijn blok er onder uit gehaald om vast te stellen wat het probleem was.
Naar alle waarschijnlijkheid is het mijn CDI.
Met alle dank aan HANS V (die nieuwe onderdelen besteld heeft) en het voor vrijdag ook nog naar Utrecht brengt, (zaterdag komt de zus van de eigenaar hier heen) zal ik zondag de boel weer in elkaar kunnen zetten.
Dan kan ik eindelijk de kust van spanje, gibraltar, en de nodige engelse dames die ik hier heb leren kennen eens gaan bezoeken.

Vanuit een zon overgoten spanje Greetzzz van pjot. (die in 3 dagen zo ontzettend bruin is geworden)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 okt. 2008 07:53 | Aangepast door: Hansv 
De onderdelen (bougiekap en achterpakking + de rekening + boek en kopie CX-CD ) zijn naar de zus gebracht. Kopje koffie, praatje, kleine even vastgehouden....
Die CDI lukt nog niet helemaal, maar zet eerst de CX maar eens in elkaar, met nieuwe bougie kap. Ik vrees dat .....
Maar er wordt aan gewerkt.

Overigens levert CMSNL via DHL ook in Spanje, geloof ik.....

Om een foto toe te voegen moet die foto eerst ergens op internet staan. Daarna kan er een link naartoe gemaakt worden. Als de foto niet op internet staat, geen foto op het prikbord.
(dacht ik)

Harmony,
Hans.
( die graag helpt.... dat wel..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 9 okt. 2008 09:30 
Goed om te horen Pjot dat het weer de goede kant op gaat met die CX. Duimen dat het allemaal lukt.

En als we een eregallerij hadden op deze site dan verdiende Hans daar absoluut een prominente plek.

Coen
(die hier weer hele warme gevoelens van krijgt terwijl hij dat normaal, ondanks geruchten, niet bij mannen heeft)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 11 okt. 2008 21:53 
hey hallo allemaal, en met name ff hans.
Ik mis een stukje van je zin (of was dat de bedoeling) Ik vrees dat........
ja en wat vrees je dan. das voor mij op zo'n afstand misschien ook wel handig om te weten. fam land pas laat in Malaga dus zal de onderdelen morgen wel pas krijgen.

Adiòs.... pjot

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 okt. 2008 23:00 
Ola
cx rijd nog steeds niet.
Heb net te horen gekregen dat de post uit nederland er wel eens 14 dagen over kan doen voor ze hier is.
(nog een weekje wachten dus)

Adiòs zwarte piet. ohnee bruine pjot.

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 21 okt. 2008 09:44 
He Pjotter, volgens TNT zou het pakketje in 3 tot 5 werkdagen bij jou moeten zijn. Het is donderdag de 16e op de post gegaan, dan zou het deze week bij jou moeten zijn.
Marcel. (hoopt dat TNT doet wat ze zeggen)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 aankomst in Mijas costa.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven