Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

bougiekabels die oplichten

Schrijver kenneth
Gast 
#1 | Geplaatst: 24 okt. 2008 18:06 
waar in belgie kan je van die bougiekabels krijgen die oplichten of flitsen?en zijn die nog wel te krijgen?heb wat afgezocht op het net maar vind er niets van terug.wat is de correcte benaming?aan te raden of af te raden?

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 okt. 2008 18:46 
Bij diversen tuinbedrijven kan je ze wel van 15 meter lang kopen
En dan kan jeje hele motor er mee verlichten
Maar alle gekheid op een stokje
Ik heb van verlichte Bogie kabels nog nooit gehoor en ook niet gezien
maar je weet maar nooit of iemand ze wel heeft gezien en waar ze tekoop zijn
O.J. die zijn Kerstboom gaat optuigen met kleinelampjes en wel 220 stuks
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 24 okt. 2008 19:00 | Aangepast door: MAST 
Jawel het bestaat. Maar zit meestal op een HD. Het is volgens mij niet flexibel en ik heb geen idee of het voor een CX te verkrijgen/ maken is. De bougiekabel is nl niet simpel los van de bobine te krijgen.
Klik HIER voor de neon spark plug wire.
Marcel.
ziet er wel cool uit
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 okt. 2008 08:59 
Mast heeft gelijkt. Het zijn buisjes met een gas er in. Deze lichten op bij doorslag van een vonk. Een gas in ontlading, dat dus licht geeft heeft geen weerstand. Ook bij een TL is dat het geval, vandaar de smoorspoel. Men zou dat buisje kunnen plaatsten, en dan is het dus simpel om je bougie dop er af te draaien en dan aan de ander kant een bougie kabel te monteren waar je dan weer je bougie dop op schroeft.

Wat wij wel in nederland tegen komen zijn bougie doppen die licht geven. Ja ja, ik had ze vroeger al op de brommer zitten. Nu wil het geval dat de CX/GL een verektte lange bougie dop nodig hebben, dus dat geintje is niet over zetbaar.

Dan wil ik nog wel een kant tekening er bij zetten. Dit soort producten zijn in nederland geen sucses. Reden, het is hier erg nat. Ze geven altijd problemen. Het is weer een extra aan sluiting en daar kan dan weer vocht tussen komen.

Ik moet er wel bij zeggen, dat als er een toepasbaar setje tegen redelijke prijs leverbaar is, ik het wel zou willen monteren. Of mijn GL de ruimte er voor bied, dat weet ik dan nog niet.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 bougiekabels die oplichten

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven