Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Helpende handjes gezocht

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 okt. 2008 21:24 | Aangepast door: Erik1 
Beste mensen,

De kleppendekselrace wedstrijd begint dichtbij te komen. Op de school waar ik werk kregen we gisteren een hoeveelheid hout aangeboden. Hier zaten ook 4 platen MDF bij van 2,5mtr x 1,5mtr. Ze zijn geschilderd en daarom voor de school minder interessant om te gebruiken. Ik heb me deze platen toegeeigend en ze in stroken van 60cm gezaagd. Hiervan kunnen we zeker een baan maken.

Nu hebben we nog lengte geleiders nodig, dit hoeft niet het duurste hout te zijn maar het moet er wel komen. Balkjes van 4 x 4cm of 5 x 5cm zou prima zijn. Lengten van 2,5mtr is goed. Met 20 stuks balkjes zijn we al gered. Dus als iemand iets weet of heeft is dat welkom.

Voor de staanders, om de baan op te leggen heb ik ook hout, hieraan moet nog wel eea geschroefd en gehobbied worden maar dat moet lukken.

Dan komt de grootste, mischien wel lastigste vraag: Wie heeft er tijd en zin om te helpen met het bouwen van de baan. Ik denk dat met een man of 3 dit in een zaterdagje te realiseren is. Ik wil mijn garage daarvoor ter beschikking stellen maar aan het einde van de dag moeten de motoren wel weer op hun plekkie kunnen staan.

Groet Erik.

Oh ja, die garage staat natuurlijk in het pitoreske Nijkerk, lekker centraal in Nederland.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 30 okt. 2008 21:50 
Welke zaterdag wil je dat gaan doen?
Wellicht kan ik je helpen, Nijkerk is hier om de hoek!
Gisteren de kleppenracer van Erik live mogen aanschouwen. Zien er prachtig uit!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 okt. 2008 22:08 
Marcel,

15 of 22 november zijn zaterdagen waarop ik nog niets heb. Definitieve datum moet in overleg bepaald worden. Een voorwaarde is wel dat de houten balkjes er moeten zijn. Verder regel ik dat al het hout van de school in de garage komt en ook regel ik schroeven etc.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#4 | Geplaatst: 30 okt. 2008 22:31 
hallo kleppendekselracers,

het komt toch snel dichterbij, nu er een baan gaat komen en de datum er ook al is missen we alleen nog de aanmeldingen; 4 is het totaal tot nu toe

dus iedereen die een kleppendeksel over heeft, gooi er wielen onder, geef hem een mooi kleurtje, verzin een mooie/ruige/toepasselijke naam en stuur je aanmelding naar me toe!
beinhart@home.nl

groetjes werner (stuurt je meteen een dekselrace nummer terug)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 31 okt. 2008 00:00 
Hoi Erik,

ik heb geen hout en de Zaterdagochtenden zijn bij voorbaat al voor het grootste deel bezet, maar laat even de planning horen dan kom ik zo mogelijk mee timmeren

gr. Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 31 okt. 2008 08:11 
Kijk, dit ziet er al positief uit! Nou nog het hout. Mocht dit nou niet willen lukken dan moeten we toch maar over gaan tot kopen.

Groet Erik.

Schrijver jost

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 31 okt. 2008 10:40 
15 november zou ik er wel vrij voor kunnen krijgen.
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 31 okt. 2008 17:24 
Wat denken de anderen van 15 november??

Groet Erik.

Schrijver MAST

Moderator 
#9 | Geplaatst: 31 okt. 2008 17:37 
15 november is prima wat mij betreft.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 1 nov. 2008 14:55 | Aangepast door: Erik1 
De datum staat inmiddels op 15 november.

Die dag heeft inmiddels ook een naam gekregen: de NKBD, de Nijkerkse Kleppendekselbaan Bouw Dag!! we zijn nu met 3 tot 4 personen. Als er nog meer mensen zijn die dit mee willen maken, laat dan even een berichtje achter.

Ik hoop dat het op de NKBD mooi weer is, dan kunnen we meteen de baan buiten opbouwen, hij zal niet in zijn geheel in mijn garage passen.
;-(

Groet Erik.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Helpende handjes gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ coenox ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven