Beste mensen,
De kleppendekselrace wedstrijd begint dichtbij te komen. Op de school waar ik werk kregen we gisteren een hoeveelheid hout aangeboden. Hier zaten ook 4 platen MDF bij van 2,5mtr x 1,5mtr. Ze zijn geschilderd en daarom voor de school minder interessant om te gebruiken. Ik heb me deze platen toegeeigend en ze in stroken van 60cm gezaagd. Hiervan kunnen we zeker een baan maken.
Nu hebben we nog lengte geleiders nodig, dit hoeft niet het duurste hout te zijn maar het moet er wel komen. Balkjes van 4 x 4cm of 5 x 5cm zou prima zijn. Lengten van 2,5mtr is goed. Met 20 stuks balkjes zijn we al gered. Dus als iemand iets weet of heeft is dat welkom.
Voor de staanders, om de baan op te leggen heb ik ook hout, hieraan moet nog wel eea geschroefd en gehobbied worden maar dat moet lukken.
Dan komt de grootste, mischien wel lastigste vraag:
Wie heeft er tijd en zin om te helpen met het bouwen van de baan. Ik denk dat met een man of 3 dit in een zaterdagje te realiseren is. Ik wil mijn garage daarvoor ter beschikking stellen maar aan het einde van de dag moeten de motoren wel weer op hun plekkie kunnen staan.
Groet Erik.
Oh ja, die garage staat natuurlijk in het pitoreske Nijkerk, lekker centraal in Nederland.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~