Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

NKBD Baan update!!

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 nov. 2008 00:26 
Met veel dank aan Hans, Joost, Marcel en Frans!! We zijn een heel eind gekomen samen maar klaar is het nog niet.

HIER zie je het resultaat van de NKBD!!

Samen staan we sterk!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#2 | Geplaatst: 16 nov. 2008 14:50 
Dat ziet er goed uit mannen!!

Ik denk dat ik toch echt aan de slag moet en een kleppendekselracer moet gaan maken. Jullie hebben er nu al zoveel werk ingestoken dat er toch tenminste een representatieve groep racers moet komen opdagen om deze schitterende baan in gebruik te nemen.
Ik ga even een brainstorm sessie houden met mezelf en zal binnen enkele dagen de eerste beelden van mijn kleppendekselracer met jullie delen.
By the way, is de lokatie van dir spektakel reeds bekend?

Groeten,

Ton

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 16 nov. 2008 15:15 
Hallo Ton, prima idee! Het hoeft echt niet veel tijd te kosten om een racer te bouwen. Ik was vrij snel zover dat ik een rijdend geheel had. Nu nog "pimpen".
Foto's op de site van Erik; (Kleppendeksel Racebaan)
een lokatie hebben we zover ik weet nog niet.....Iemand een ruimte beschikbaar waar een baan van zo'n 10 meter in past?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 16 nov. 2008 21:58 
Ja, Heel goed idee Ton!! Meteen beginnen!!

Marcel's creatie staat inmiddels ook bij de racers dus allemaal kijken!!

ONDERAAN

En inderdaad, als iemand een ruimte voor ons weet waar zaterdagmiddag 9 november de baan kan staan en wij lekker samen kunnen racen dan houden wij ons aanbevolen!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 16 nov. 2008 22:25 
Zaterdag 29 november bedoel je zeker?
Last van de zon gehad?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 16 nov. 2008 23:48 
Ja, natuurlijk de 29e!!

Zelfs in de winter kan je hier in Nijkerk een zonnesteek oplopen!! Snorry, ik hoop er de 29e weer overheen te zijn!!

Groet Erik.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 NKBD Baan update!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ sieds ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven