Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

IK HEB HET GEHAALD, IK HEB HET GEHAALD, IK HEB HET GEHAALD.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 nov. 2008 19:20 
Onderstaand berichtje kwam vandaag vanuit Dakar :

Vandaag 18 nov kwam ik om 16.30 uur van mijn werk uit schaarsbergen, toen ik ten hoogte van Hoenderloo, een telefoontje kreeg (bedenk zelf even een leuke beat en bedenk het volume van Cor erbij) IK HEB HET GEHAALD, IK HEB HET GEHAALD, IK HEB HET GEHAALD. BEL je vanavond. Dus ik persoonlijk denk dat ze het wel gehaald zullen hebben. Heren gefeliciteerd en petje af voor jullie.

Ook vanuit Nijkerk van harte gefeliciteerd met het bereiken van Dakar. (vooral de CX rijders natuurlijk!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 nov. 2008 19:58 
Gefeliciteerd ! Per CX naar Dakar.... What's next?

De oudjes doen het dus nog best.

Maar wat was/is er nu met de ontsteking van de ene CX aan de hand?

Harmony,
Hans.
( vond Denemarken al een flink eind ... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 18 nov. 2008 21:01 
Super ! Dat kan natuurlijk ook niet anders met een CX. Ben benieuwd naar de verhalen en de foto's.

Gefeliciteerd !

Coen (namens het hele bestuur)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver theojansen
Gast 
#4 | Geplaatst: 18 nov. 2008 22:56 
fantastisch. gefeliciteerd.
groet, theoj

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 nov. 2008 23:30 
Nou, de verhalen staan op hun site!! Daaruit blijkt dat de CX met problemen gewoon is doorgereden op 1 cilinder!! Hij reed niet harder dan 60-70km/h en verbruikte ongeveer 1 op 10. Maar wel aangekomen dus hè!! Die CX250!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 nov. 2008 09:33 | Aangepast door: Oeroeboeroe 
Ja, helemaal geweldig wat die mannen gepresteerd hebben..
En niet te vergeten de Honda's.. Zei iemand niet dat ze te dom zijn om kapot te gaan??
Geweldig wat ze bereikt hebben, zeker ook voor het goede doel..
Het zijn niet alleen de "grote" Honda's, zoals jullie kunnen zien in de showroom (GL 650 nr47) heb ik er twee.. Groot en klein, vandaar dat ik ook op een ander forum het volgende tegen kwam, wat op zich ook een geweldige prestatie is.. Naar Australie op een DAX.. lees hier verder http://dax2australia.ccservices.be/#category0

Begrijp me goed, ik wil de prestatie van het Dakar team niet uitvlakken.. nogmaals Geweldig jongens! ik hoop dat de veiling goed opbrengt..

gefeliciteerd!

Groeten,

Dick
Als ik er onderdoor kan rennen is het groter dan ikke...

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 IK HEB HET GEHAALD, IK HEB HET GEHAALD, IK HEB HET GEHAALD.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ sieds ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven