Ola allemaal.
Hier even een bericht uit spanje.
Sinterklaas zit nu bij jullie en ik pas op zijn huis.
Na +/- 6 weken stil te hebben gestaan heb ik vandaag weer voor het eerst op mijn motor gereden.
Veel opties en mogelijkheden werden er aan gedragen wat er mis zou kunnen zijn. Als laatste kwam marco met een dynamo, (dat zou het ook nog wel kunnen zijn. geen dynamo geen cdi, geen cdi geen vonk)
Met dynamo en CDI kwam ik gister op malaga aan en was om half8 weer bij mijn motor.
Ondanks dat het donker was toch mijn CDI er in gezet (ik moest het weten) om te kijken of het daar aan lag.
Maar helaas accu leeg (@#$%^$#$%)
Dus eerst een nacht aan de lader, morgen dan maar kijken. Vanmorgen eerst kijken of ik vonk had...... en ja dat had ik. Dus dan kijken of hij starten wil, en ook dat wilde hij maar al te graag.
Gelukkig dus niet mijn dynamo (scheelt mij weer om het blok er onderuit te halen.
Ben vandaag even van mijas naar malaga gereden en weer terug en hij loopt weer als een zonnetje. Nu maar hopen dat ik voorlopig geen problemen meer krijg.
Vanuit spanje wil ik iedereen heel hartelijk bedanken die er moeite en tijd in heeft gestoken om mij weer op de weg te krijgen.
Vanuit een zonnig Mijas Costa
Adiòs, pjot
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900