Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

gevallen

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 dec. 2008 15:04 
Jawel, gevallen, maar met de fiets.
Maandagmorgen leek er me te veel gevaar voor gladde plekken, dus heb ik de gewone fiets genomen om naar het werk te gaan. Om half een kwam ik weer richting huis en toen ben ik plots onderuit gegaan. Vochtige plaats in de schaduw, mos, allee als je de toestand van de Vlaamse fietspaden zo'n beetje kent geen verrassing.
Dus niet alleen onze regering maar ook ik tegen de grond, en mijn pink van mijn rechterhand stond achterste-voren, uit de kom en gebroken.
Dus toch een rustperiode voor de CX, hopelijk binnen een maand alle pinnen uit mijn vinger en ik weer aan de slag.
Tussen haakjes, de pijn is al veel minder en feesten doen we toch hoor. Dat kan ik ook wel met 1 hand...
Nu ik zelf niks meer kan doen voor een tijdje, geniet ik vooral van de verhalen van jullie wat jullie nu weer uitspookten op de cx, dus vooral blijven posten!!
Groeten, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 dec. 2008 15:15 
nou in ieder geval beterschap gewenst en toch prettige feestdagen
let wel op met drank want dat maakt je bloed dun en voor bloeduitstortingen is dat niet al te best

gr Arnold

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 dec. 2008 16:06 
Met één vinger kan je ons nog van alles op de hoogte houden, vermanend toespreken en zelfs deze op een zere plek leggen. Je hebt er nog negen....
maar vooreerst beterschap gewenst en voor de schoolkinderen: de meester moet zich inhouden......
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 dec. 2008 16:49 
Daniël toch....

Iedereen valt maar tegenwoordig. Dat valt niet mee hoor, als je zelf niet valt. Maar voor jou duidelijk een tegenvaller, ook al viel je met je fiets mee. Blijft de vraag natuurlijk of jouw val, en die van de regering samenvallen, of dat dat een toeval is.

Sterkte met de vinger.

Harmony,
Hans.
( valt meestal op, of tegen.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver ferre
Gast 
#5 | Geplaatst: 21 dec. 2008 18:40 
mo vent toch hopelijk ben je snel weer helemaal in orde.heb vandaag nog 120 km gedaan en het was heel goed.gelukkig voor je is de cx nog heel
groetjes
ferre

Schrijver terry

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 21 dec. 2008 20:03 
Vandaag tochtje gedaan voor "Music for life" in het Vlaamse land.
Met de CX en zonder valpartij gelukkig.

Alavst veel sterkte met je pinkje , je hoeft nu toch 2 weken niet de deur uit.

Zal even kijken of Bram nog zijwieltjes over heeft !

Terry

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 21 dec. 2008 20:52 
Hallo Daniël,

als je pinkje weer beter is gelijk valbeugels op die trapfiets zetten ! Verder sterkte, Feestdagen zonder CX, maar met nog 9 vingers over kan je nog wel een beetje kuisen en poetsen aan de motor dus je komt er wel door.

gr. Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 21 dec. 2008 21:50 
Nou Daniël, dat klinkt niet prettig, je pink uit de kom én breken!! Ik hoop dat je er snel weer bovenop bent!! Ik ga meteen een stukje voor je schrijven op mijn site zodat je weer wat te lezen hebt. Het zal gaan over de vorderingen van de Army-Wing. Je ziet de aankondiging wel verschijnen op de site.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 gevallen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven