Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

herstelling bedrading cx

Schrijver verstrepen dirk
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 jan. 2009 16:23 
Goeiemiddag,
Mag ik me even voorstellen :
Ik ben Dirk uit Westerlo (B)en rij al ruim 20 jaar moto. Enkele maanden geleden heb ik een rode CX 500ES in goede staat kunnen bijkopen. Hij reed goed tot ik hem heb gestald voor de winter (carport + motorhoes). Nu heb ik de pech gehad dat een knaagdier een kabel aangevreten hebben tussen batterij en vermoedelijk ontsteking. Is er iemand die een adres weet voor het herstellen. Omgeving Westerlo (B)

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 4 jan. 2009 00:28 
Hallo Dirk, welkom!

Ik weet niet of je een beetje handig bent, maar een doorgesleten/doorgevreten kabel kan je zelf wel repareren. Met een kabelschoentje kabelschoen of een andere stekker/contrastekker verbinding moet dat simpel op te lossen zijn.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 jan. 2009 11:29 
Dirk en Marcel er zijn ook doorverbinders deze zijn rond en nog verschillend van kleur en diameter
maar die van Marcel helpen ook heel goed maar wel het mannetje er bij kopen want dit is het vrouwtje Als jullie begrijpen wat ik bedoel
O>J>
En Denk aan de kleurendraaden die je aan elkaar door verbindt
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver verstrepen dirk
Gast 
#4 | Geplaatst: 4 jan. 2009 14:32 
Dank u wel,ik ga het volgende week uitproberen. Ik dacht dat er te veel verliezen optraden om een goede werking te verzekeren.

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 4 jan. 2009 15:23 | Aangepast door: MAST 
O_J bedoelt deze: ronde stekker en daar hoort natuurlijk ook weer het "vrouwtje"bij.(kon ik ff geen plaatje van vinden.)
Net als het "vrouwtje"van de eerder getoonde stekker.
stekker Deze stekkers zijn ook te krijgen in geïsoleerde versies, anders moet je
na het verbinden niet vergeten de stekkers te isoleren, om sluiting te voorkomen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 jan. 2009 18:06 
Ik zou de beschadigde draden solderen en met krimpkous isoleren. Of nog beter: een andere kabelboom erin zetten.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 herstelling bedrading cx

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven