Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

vehikel

Schrijver udent

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 10 jan. 2009 20:28 | Aangepast door: udent 
Vandaag naar Vehikel Rosmalen geweest, als je morgen nog wat tijd over hebt: de moeite waard.
staan zeer mooie CBXen ( 6cil 1000cc) en er is veel Honda gebruikt spul te koop.
Een CX 500 a te koop blauw,kon de verkoper niet vinden om de prijs te vragen.
Mooie Schubert helm gekocht opklapbaar met zonne vizier, nieuw voor zeer weinig.
gereedschap, leuke tappenset, M3-M12.
Lekker zitten bijkletsen met de Jawa/Tatran club.
Nog wat boeken gevonden, kortom, erg leuke beurs gehad.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 11 jan. 2009 00:16 
Hallo Theo, even voor de duidelijkheid, jij bent waarschijnlijk op deze beurs geweest: Autotron Rosmalen,
de Vehikel beurs is meestal in de Veemarkthallen in Utrecht. Die is overigens weer in maart 2009. (Agenda Vehikel)
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Peter1
Gast 
#3 | Geplaatst: 11 jan. 2009 09:00 
Helaas kon ik dit weekend niet. De vehikel staat wel op de agenda en daar ga ik de zondag 8maart naar toe.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 feb. 2009 22:28 
Hoi,

Ik heb zojuist een kaartje besteld voor de Vehikel beurs op 5-7 maart in Utrecht. Ben wel benieuwd hoor, want ik ben er nog nooit geweest.

Even wat vraagjes aan de ervaringsdeskundigen onder jullie:

Weten jullie misschien wat de beste dag is om te gaan? Zit zelf aan vrijdag te denken omdat er dan nog lekker veel spullen liggen.

En staan daar drie dagen lang dezelfde standhouders of wisselt dat?

Op de site staat dat je je auto daar kunt parkeren. Is daar ruim plaats, of kan ik voor de zekerheid beter met de trein gaan?
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 feb. 2009 22:33 
Het is er altijd goed bezocht, maar vrijdags meestal relatief rustig. Parkeren is gratis en er is voldoende ruimte. Het aanbod CX/GL onderdelen is gering. Desondanks altijd een leuke beurs om rond te scharrelen, als ik gelegenheid heb dan ga ik er altijd naartoe.

P.S. Over 2 jaar worden de Veemarkhallen gesloopt. Ik vraag me af waarheen Vehikel gaat verhuizen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Peter1
Gast 
#6 | Geplaatst: 19 feb. 2009 23:17 
ach, welke dag je ook gaat, het is altijd leuk rondsnuffelen. ik ga zondag de 8ste. niet speciaal voor cx-onderdelen trouwens.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 20 feb. 2009 22:42 
We zullen het gaan zien. Bedankt in elk geval Floris en Peter!
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 22 feb. 2009 23:11 
Ik vertrek op zaterdag 7 maart om 09:15 met de auto vanuit Veenendaal. En ik schat dat ik tussen 12:00 en 14:00 weer naar huis ga. Ik rijd een stationwagon dus ik kan "middelgrote" spullen inladen.

Mensen die willen meerijden? Stuur me ff een mailtje

Schrijver Peter1
Gast 
#9 | Geplaatst: 26 feb. 2009 08:08 
Deze is zondag de 8ste te vinden op de vehikel.
Niet echt voor CX-onderdelen trouwens, maar meer wat 'motoraankleed-spul'.
O.a. 'harmonicarubbers' voor de voorpoten, achterspatbord, pakkingen, onderhoudsmiddelen(olie, polijstspul, reinigers etc.), brommeronderdelen(voor een Honda ), wat boutjes en wat me nog te binnen schiet...lekker snuffelen dus

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 vehikel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven