Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

past dit

Schrijver leos
Gast 
#1 | Geplaatst: 13 jan. 2009 20:33 | Aangepast door: leos 
cx mannen past dit ding op een cx
custrom voor spatbord lijkt me wel mooi
is 12 bij 5.5 cm

zie URL

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 jan. 2009 21:16 
Heey Leo,

Ik denk dat de versiering die jij daar uitkiest eigenlijk voor kunststof spatborden is. Op die van een CX500c zit een omhoog gefelste rand. Ik denk dat het niet mooi gaat passen. Misschien is het na wat slijpen wel te doen hoor, maar ik garandeer niets.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 jan. 2009 21:23 | Aangepast door: Johan de Vries 
Hoe leuk het ook staat, je doorboort toch onherstelbaar het chroom van het spatbord, met kans op roestvorming als gevolg wanneer je het niet goed daartegen beschermt. 'k Zou het niet doen, tenzij je bijvoorbeeld kiest voor verlijmen bijv. met tweekomponentenlijm. Maar dan blijft de felsrand ...

Johan
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver Arcath
Gast 
#4 | Geplaatst: 13 jan. 2009 21:45 
Ik zou het gewoon proberen.. zelf komt iets vergelijkbaars op me wing, weliswaar kunststof.. maar toch..

lijmen lijkt me idd de beste oplossing en is net zo stevig(jah zijn velen nog niet van overtuigd)

wat betreft die rand jah.. dat kan een probleem gaan opleveren maar als je een beetje creatief bent valt er wel wat van te maken..

Schrijver leos
Gast 
#5 | Geplaatst: 14 jan. 2009 19:05 
ik zie wel ff

gr leo

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 past dit

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven