Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

david silver spares

Schrijver theojansen
Gast 
#1 | Geplaatst: 14 jan. 2009 12:24 
wie heeft ervaring met bovenstaande firma voor wat betreft de kwaliteit van de niet-orginele vevangingsonderdelen?(pasvorm e.d.)

hoe kan je betalen als je geen creditcard hebt?

komen er nog invoerrechten bij je bestellingen in engeland?

(een complete pakkingset staat in de lijst voor maar ruim 30 pond, dus supergoedkoop. Floris had het er laatst ook al over)

groet, theoj.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 jan. 2009 15:12 | Aangepast door: brinkcx 
Hallo Theo,

1) wie heeft ervaring

met de kwaliteit nooit bijzondere problemen gehad. Altijd keurig vlot en correct behandeld.

2) betalen zonder credit kaart

- paypal ? kan tegenwoordig ook zonder
- eerst offerte vragen, dan overschrijven ? (lastig)

3) invoerrechten : niet binnen de EU

4)complete pakkingset .... 30 pond

ja, dat dacht ik ook! Maar die is dus niet compleet. Niet alle pakkingen, niet alle O-ringen. Daar heb ik dan ook over geklaagd en dat is verder behoorlijk netjes afgehandeld maar kostte me wel extra. Advies : koop alleen een pakking set waarvan je exact weet wat er in zit of vraag vooraf of ALLE pakkingen en ALLE o-ringen erin zitten. Had ik dus niet gedaan ..

verzendkosten was wel 21 pond geloof ik, dus pas aantrekkelijk als je meer bestelt. Kijk voor pakkingsets vooral ook op eBay UK en ook wel Duitsland.

Overigens net een complete set remleidingen in de UK besteld voor 60Euro all-in, ben benieuw hoe dat er uitziet bij aflevering !

succes, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 jan. 2009 16:30 
Bel Marco eens, die heeft aardig wat pakkingen liggen.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 jan. 2009 19:14 
www.wemoto.com heeft ook goeie spullen.

David Silver heb ik zelf vele goede ervaringen mee gehad. Hij is wat aan de prijzige kant en niet alle imitatie onderdelen zijn het allerbeste maar ik denk zelf dat kwaliteit/prijs verhouding redeljik is.

Zeker nu met de pond maakt het wat betaalbaarder hoewel de verzendkosten kunnen oplopen.

Ik heb zelf ooit eens een set imitatie bochten gekocht en die waren prima voor de prijs.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver dreester
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 jan. 2009 20:13 
heb er mijn uitlaatjes vorig jaar besteld. prima geregeld en binnen een week in huis.
had met credicard betaald en dat ging wel even mis. hadden 2x het bedrag afgeschreven. voordat ik het zelf zag,hadden ze het al rechtgetrokken. dus goede ervaringen...

andre

Schrijver dreester
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 14 jan. 2009 20:14 
misschien een keer met z'n allen in een keer bestellen. scheelt weer verzendkosten...

Andre

Schrijver theojansen
Gast 
#7 | Geplaatst: 14 jan. 2009 22:36 
ik heb nu eigelijk alleen een koppakking nodig. zo kwam ik via de links op de site van d.s.s. (van de nieuwe pakkingen onlangs gemonteerd, lekt lekt er bij een koelwater naar buiten!) het waren duitse pakkingen, dus ik dacht eens in engeland te gaan shoppen, lekker goedkoop.
misschien toch maar beter in nederland bestellen !
ik denk nog even na, er is geen haast bij.
groet, theo

Schrijver dreester
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 15 jan. 2009 07:38 
ik heb ook geen haast. wil de dagelijkse pekel GL in het voorjaar onder handen nemen. misschien een lijstje maken wat nodig en in een keer bestellen. ik zal tzt doorgeven wanneer ik ga bestellen..

Andre

Schrijver theojansen
Gast 
#9 | Geplaatst: 15 jan. 2009 10:57 
hoe zal de ontwikkeling van de wisselkoers zijn? wie weet moeten we nu bestellen.
@Andre, op welke termijn denk je dat je een bestelling zou willen doen.

theoj.

Schrijver leos
Gast 
#10 | Geplaatst: 15 jan. 2009 14:18 
hallo die valbeugels bij David Silver
is dat goede kwalitijd ?

gr leo

Schrijver dreester
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 15 jan. 2009 21:02 
@theo,

ik denk tussen nu en twee maanden. zodra de zomerfiets weer naar buiten kan, ga ik de winterfiets opknappen. dan maak ik lijstje wat ik nog nodig heb. zeker is dat ik uitlaatbochtjes + de nodige afdichtringen moet hebben.

groeten Andre

Schrijver theojansen
Gast 
#12 | Geplaatst: 16 jan. 2009 11:30 
laten we over een maand of 2 zien wat een ieder nodig heeft en dan een gezamelijke bestelling plaatsen.

groet theoj.

Schrijver dreester
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 16 jan. 2009 20:11 
mee eens theo, scheelt weer in de euri's...

Andre

Schrijver theojansen
Gast 
#14 | Geplaatst: 16 jan. 2009 21:00 
prima, bovendien kunnen er dan meer mensen meedoen.

theoj.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 david silver spares

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven