zo, vanmorgen de eerste testrit gemaakt met de nieuwe silverwing. ik moet zeggen: het valt niet tegen. eerst maar even 2 liter olie erbij gedaan,want ik zag niks op de peilstok verschijnen. bleek ie bijna droog te staan. ook nieuwe bandjes zal geen overbodige luxe zijn. er zit nog profiel op,maar ze zijn redelijk vierkant. verder zit de valbeugel op een zeer vreemde manier gemonteerd,waardoor het lijkt alsof de motor schots en scheef is. ik denk dat het hele beugelgevaarte(inclusief hi-steps) er maar afgaat, en dan op zoek naar normale valbeugels. verder even de jiffy nagekeken ivm het erg ver doorhellen. bleek de bout waar de jiffy me vast zit half uit het schroefdraad gedraaid te zijn. ff sleuteltje 17 erop en klaar. staat weer zo vast als een huis op een poot. ook even de rugsteun voor de bestuurder op verste stand naar achteren gezet. vorige eigenaar was waarschijnlijk geen 2.04 meter zoals ik. ik zat met de knieen tegen de kuip!start prima, rijdt prima, ziet er voor z'n leeftijd goed uit en denk dat ik hier een hoop plezier mee ga beleven. vechta here i come!!
andre |