Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

3e keer gekuipt

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#1 | Geplaatst: 28 feb. 2009 20:58 
zoals hans het heeft gezegt op zijn site; 3x is kuiprecht, zo kan grietje het nu ook zeggen. er is vandaag een nieuwe (lees andere) kuip opgekomen, mooi blauw met hulp van joost!

http://www.pixum.nl/album/sharingImage/id/2523456/page/67 (op de pijl terugklikken)
joost bedankt voor de hulp, margrit dank je wel voor het eten en het bezig houden van grietje dat ze ons niet teveel kon afleiden/lastigvallen hihi...

groetjes werner (voorlopig klaar met kuipen)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver dreester
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 feb. 2009 21:15 
zo aan de foto te zien had je keus genoeg aan kuipen!

Andre (die denkt dat werner nog lang niet uitgekuipt is!)

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 feb. 2009 21:41 
Mooi hoor grietje. Heb je er ook lowers bij gekregen. Lijkt je verjaardag wel. Een nieuwe kuip en iemand die voor je kookt.
Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 28 feb. 2009 21:51 | Aangepast door: Hansv 
Nou,

dat ziet er weer prima uit. Zo goed als nieuw dus.

Gefeliciteert.

Harmony,
Hans.
( heeft ook een kuip )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Sjoerd Bloem
Gast 
#5 | Geplaatst: 28 feb. 2009 22:47 
Ziet er zeker mooi uit. Op één van de foto's zie ik een windscherm. Lijkt wel gemaakt voor de CX. Welk merk/type is dit en waar is dit eventueel te koop.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#6 | Geplaatst: 1 maart 2009 09:54 
dreester nee die foto met al die kuipen is niet bij mij thuis gemaakt maar bij joost die ons hielp.

cosmar ja de lowers heb ik ook, maar grietje wilde de valbeugels houden. ik heb ook nog halve lowers die passen wel en maken het geheel weer iets mooier.

Sjoerd Bloem de foto's met windscherm was voordat de 1e kuip erop kwam, die heb ik dus al verkocht, ik heb die toen 2e hands bij een motorzaakje gekocht. was het merk speed7.

groetjes werner (is heel blij voor grietje)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver theojansen
Gast 
#7 | Geplaatst: 1 maart 2009 11:57 
mooi hoor, het is nu dus een Polaris-kuip geworden.
zoiets wil ik ook gaan monteren. ik hoor alleen tevreden verhalen over die kuipen.
groetjes, theoj.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#8 | Geplaatst: 1 maart 2009 15:54 
Ik herken ook nog een kuip Nr 1
maarre dat slijt meer kuipen dan ik schoenzolen indiezelfde periode...

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#9 | Geplaatst: 1 maart 2009 17:09 | Aangepast door: beinhart 
voorbijganger helaas had kuip 1 niet het leven wat we gewild hadden, anders had ze daar nu nog mee rondgereden... (lang verhaal, maar als je onderuit gaat is de kuip het 1ste wat niet helemaal heel blijft)

kuip2 was de vervangkuip die ooit nogwel eens gepoten zou gaan worden, tot we zagen dat daar de beugel van aan het scheuren was, dus toen wilde we die laten lassen maar toen kwam dus kuip 3 in beeld.

kuip3 hebben we dus voor het motorseizoen lekker klaargemaakt en nu met hulp van joost erop gezet, kleine dingetjes zorgde er tochweer voor dat we er een dagje mee hebben opgevuld...

groetjes werner (vind cx'en kuipen wel leuk)
mail; beinhart@home.nl

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 3e keer gekuipt

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven