Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

stamkaffee belgie

Pagina  Pagina 1 van 8:  1  2  3  4  5  6  7  8  Volgende »

Schrijver faes pascal
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 maart 2009 12:57 
even polsen of er ook de intresse bestaat om een stamkaffee te organiseren in belgie(nl natuurlijk ook welkom)indien ja gooi maar wat idee op de tafel ik wil gerust de eerste organiseren.laat maar iets horen

Schrijver jorgen
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 maart 2009 21:14 
Beste Pascal,

in welke regio zou je dit willen doen?
Ikzelf woon regio Kortrijk (West Vlaanderen).

Jörgen

Schrijver faes pascal
Gast 
#3 | Geplaatst: 5 maart 2009 22:38 
hallo,ja dat is en moeilijke vraag.ik bedoel ik ben zelf van limburg en hoe ver wil en kan iemand zich verplaatsen.welke dag is de beste om zoiets te organiseren ik wacht nog even de raecties af maar het zou wel fijn zijn

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 maart 2009 22:48 
Ik zou heel graag willen dat het er zou van komen, ik zie Vlaams-Brabant en Limburg nog wel te bereiken maar veel verder zou ik niet maandelijks rijden denk ik.
Ik weet dat jij in de buurt van Leopoldsburg woont, ik ben van het Leuvense. Ik weet ook leden uit Machelen, Berlaar, Hasselt en recent ook iemand van Mechelen op het forum, dus eigenlijk zou het moeten kunnen...
Ik volg dit draadje met aandacht. Ook even vermelden dat dinsdags zowat de enige avond van de week is dat ik niet kan.
Goed idee om het stamkaffee te noemen, want stamtafel klinkt me veel te duits....
Vriendelijke groeten, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 6 maart 2009 00:29 
Stamtafel is toch echt een zuiver Nederlands woord hoor, wij hollanders gebruiken het regelmatig zoals CX Stamtafel Noord-Holland. CX Stamtafel Noord, CX Stamtafel Veluwe en CX Stamtafel Breda !!!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Znoek
Gast 
#6 | Geplaatst: 6 maart 2009 07:06 
Stamtafel klinkt nog grappiger sorry
ik ben ook zeker kandidaad en wil me wel verplaatsen vanuit mechelen naar ... zolang het geen 100 km bollen wordt.
dus, I'm in!

Schrijver gompie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 6 maart 2009 08:02 
"klinkt als..."
Aber das macht toch kein flaus aus?

Geef er dan eens een mooi Belgisch woord voor?

h.g. Dirk (die morgen naar het Zythos Bierfestival in st.Niklaas gaat)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Znoek
Gast 
#8 | Geplaatst: 6 maart 2009 08:51 | Aangepast door: Znoek 
motordorstmeeting/dorstigemotormeeting of cx-liefhebbersavondje?

Schrijver faes pascal
Gast 
#9 | Geplaatst: 6 maart 2009 10:59 
ja dan kunnen we misschien best ergens afspreken langs een goed toegankelijke autostrate ik wil me gerust daar ook wel en stuk voor verplaatsen.ik denk persoonlijk dat leuven misschien geen slecht idee is voor de eerste keer zo wat midden in ons vlaamse landje ik gooi maar een balletje op laat iets horen

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 6 maart 2009 21:26 
Ik hou het echt op stamkaffee hoor. Als jullie het willen zoek ik hier in de buurt een goei café.
Ik denk bv. aan Wezemaal, waar ik woon dus. Net aan een afrit van de E314, dus zo'n 25 minuten van Hasselt. Vanuit Mechelen, Berlaar en Machelen gemakkelijk te bereiken over Haacht.
Wat ook kan is bv. de Borderline in Diest, korter voor onze Limburgers als Puk en Blondie zouden willen komen.
Dat is zo'n echt motocafé met Blues en alles erbij...
We zullen best eens een weekje wachten of er nog gegadigden bijkomen, veel Belgen komen niet dagelijks op de site. Denken jullie alvast over een goede datum, dan kijk ik hier rond voor een goede plaats. En natuurlijk kunnen we ook eens afwisselen...
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver ferre
Gast 
#11 | Geplaatst: 6 maart 2009 21:34 
voor mij blijft het gelijk , ik kom zeker is kijken.
als ik maar niet meer moet leren dansen
greetz
ferre

Schrijver Znoek
Gast 
#12 | Geplaatst: 6 maart 2009 23:08 
ik kom ook wel, maar denk eraan, pas volgende maand

Schrijver puk
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 7 maart 2009 01:17 
yup, zie ik ook wel zitten en ben ook van midden Limburg,
groetjes puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver yvan
Gast 
#14 | Geplaatst: 7 maart 2009 09:47 
Hallo CXers,

Zo'n voorstel kan je niet tegen zijn !!!

Ikzelf woon in Bornem. Of ik nu naar Oostende rij of naar Hasselt maakt niet uit want het is ongeveer even ver.

Mechelen lijkt me het meest centrale punt in België, met enkele aantrekkelijke bierwinkels maar ... parkeren is een ramp. Alhoewel ??? Brouwerij HET ANKER misschien ?

Mij maakt het niet uit.

De regio waar ik woon is zeer landelijk en wordt vaak als bestemming voor motortochten gekozen: het "Land van de Stille Waters" (Klein Brabant, 20 km van Mechelen en vlak bij A12 en E17).

MIJN THUIS IS WAAR MIJN DUVEL STAAT!

Ik weet nog wel enkele CXers zitten die geregeld dit forum bezoeken: Terry in Zele en Ffroid in Oostende.

Aan de reacties te zien zal er in elk geval volk genoeg zijn.

Ik volg dit item met zeer veel aandacht.

Yvan

Schrijver Znoek
Gast 
#15 | Geplaatst: 7 maart 2009 18:01 
oooh mechelen wat een mooi voorstel

Pagina  Pagina 1 van 8:  1  2  3  4  5  6  7  8  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 stamkaffee belgie

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven