Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Status projectje

Schrijver ggvanmourik
Gast 
#1 | Geplaatst: 9 maart 2009 21:37 
Hallo,

Hierbij een foto van mijn CX 500 projectje. In december een CX 500 custom 1980 gekocht en ben deze wat aan het aanpassen.
Nadat ik bij Hans V. een CDI mocht lenen en wist dat het motorische gedeelte goed was ben ik gaan demonteren. Tot nog toe gedaan: koplamp vervangen, stuur vervangen, bevestiging voor zweefzadel gemaakt, veel poets en polijst werk, achterzijde ingekort. CDI verplaatst naar gereedschaps bakje. bedrading aangepast.
Nu rond masief maken op plaats van de schokbrekers. en achterspatbordje fabrieken van originele spatbord.
Ik wil in mei m'n eerste ritje gaan doen,......... dus dat wordt nog even doorbuffelen.

http://s732.photobucket.com/albums/ww326/gerrithd/?action=view&current=jan2009161.jpg

Wordt vervolgd,

Gerrit

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 maart 2009 22:46 
Leuk idee Gerrit, ziet er veel belovend uit!!
Hou ons op de hoogte met foto's!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver ggvanmourik
Gast 
#3 | Geplaatst: 9 maart 2009 23:05 
Erik,
leuk dat jij nu een reactie geeft. Ik moet eerlijk bekennen dat ik m'n insperatie van plaatjes van jou site heb gehaald.

Gerrit.

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#4 | Geplaatst: 10 maart 2009 09:05 
Hoi Gerrit,

Dat ziet er goed uit! Wat voor zadel ga je er opzetten? En ga je nog ergens een temp meter inbouwen of hou je het bij een km teller alleen?

Ga zo door en we kunnen in mei een mooi fietsje tegen komen!

Ton

Schrijver ggvanmourik
Gast 
#5 | Geplaatst: 10 maart 2009 10:19 
Ton,

Er komt een bruin zweefzadel op. Zal er op de volgende project update wel op gemonteerd zijn.

Temperatuurmeter ben ik nog naar op zoek. Kokpit blijft met alleen een snelheidsmeter en 2 lampjes. ( vrij en Olie) Wil eigenlijk een meter in de waterpijp monteren. Ik heb nog geen geschikt exemplaar gevonden. Ideeen??

Groet,
Gerrit

Schrijver ggvanmourik
Gast 
#6 | Geplaatst: 26 maart 2009 10:42 
Hallo,

Heeft iemand wel eens een temperatuurmeter in de waterpijp bebouwd?

Ben al een tijdje op zoek naar de juiste meter, nog niet gevonden.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Status projectje

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven