Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

B-Square helmen lidl : uw mening?

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Znoek
Gast 
#1 | Geplaatst: 13 maart 2009 16:06 
even een minipoll : wat denk je over die helmen van de lidl?
ik zou maandag graag die systeemhelm kopen MAAR ik ben voorzichtig en wil eerst weten of hij goed is?
alle reacties welkom...

Schrijver yvan
Gast 
#2 | Geplaatst: 13 maart 2009 16:10 
Schijn toch een Europees label te hebben.

Ken er voor de rest niet veel van

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 maart 2009 16:19 
is goed gekeurd
dus de veiligheidskeuring heeft hij doorstaan echter moet je rekening houden met iets rijwind herrie omdat het vizier niet echt goed aansluit op de helm (althans degene waar ik wat ervaring mee heb)
je kan aan de kleine details zien dat het een goedkopere helm is
de afwerking bij een duurdere helm is van betere kwaliteit

gr Arnold

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 13 maart 2009 16:41 
Zet hem eens op.
Verbeeld je dat je 150 km rijd.

Pak eens het kin gedeelte vast. Kraakt het? Beweeg het vezier nog eens? Bij geluiden????

En dan de passing. is die lekker.
zit die goed???

Ik zeg niet dat het een verkeerde helm is, maar bij de duurdere merken is er meer aandacht besteeds aan de demping van geluiden. Bij goedkopere helmen kraakte en rammelde er zaken. Dit is hinderlijk bij het rijden.

Is alles netjes en stil, dan kun je een prima helm hebben voor weinig.
Dus let daar op, verbeeld je dat je 150 rijd.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 13 maart 2009 16:47 
Die keuring wil niet veel zeggen vorig jaar zijn ze ook verkocht bij de lidl. En nadien is er een keuring gebeurd door een motorblad. Er bleef niet veel over van de waarde van die keuring van de lidl. De meeste zijn ingevoerd met een lichtere keurings eis met daarna een andere sticker, of zelfs is alleen het vizier gekeurd.
Mijn advies ga naar een goede zaak waar je ook goed voor gelicht wordt en een betere kwaliteit hebt het is tocht je hoofd dus houdt hem ook erbij.

Ben Bons

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 13 maart 2009 18:36 
Ina heeft zo'n systeem helm van de Lidl. Haar hoor ik niet klagen over de helm. Zelf heb ik hem ook wel eens op gehad maar ik vind hem niet zo fijn. De binnen "bekleding" is vrij hard. Het is echt een goedkope helm en hij zal best veilig zijn. Maar als je hem elke dag op moet zou ik hem niet nemen. Dan zit mijn Nolan VEEL lekkerder!!

Dus voor 4x per jaar gebruiken is het een prima helm, kies voor dagelijks gebruik iets anders!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Peter1
Gast 
#7 | Geplaatst: 13 maart 2009 23:49 | Aangepast door: Peter1 
Heb er ook 1(2dehands gekocht).
Beetje geluidsrijk, maar zit verders prima.
Gewoon oordopjes in
Maar dat is de integraalversie.
Die systeemhelm(6tientjes?) lijkt me ook wel wat

Schrijver Znoek
Gast 
#8 | Geplaatst: 14 maart 2009 08:17 
pfoe, er zijn voors en tegen, + je inbeelden dat je 150 gaat in de lidl zelf, haha moeilijk hoor. mss moet ik een testritje vragen

Schrijver Dinges
Gast 
#9 | Geplaatst: 14 maart 2009 08:48 
Heb ze vorig jaar ook in mijn handen gehad, zoals al eerder gezegd vond ik ze nogal goedkoop afgewerkt (duh, voor die prijs) en vond ik bijvoorbeeld de ventilatieklepjes in de integraal bij vastouden al vervelend rammelen en kraken. Leek me idd geen helm om elke dag te dragen.

Dat gezegd hebbende, aangezien ik bij iets lekkerder weer altijd met mijn systeemhelm open rij zou ik die jethelm toch wel eens wat nader bekijken....

Groet Dennis

Schrijver Znoek
Gast 
#10 | Geplaatst: 14 maart 2009 15:56 
jethelm + grond of vangrails = kin eraf

Schrijver dreester
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 14 maart 2009 18:19 
net bij lidl geweest. helm, handschoenen en rugtas gekocht. zit goed, lijkt goed en prijs goed. kwaliteit zien we over half jaartje...

andre

Schrijver dreester
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 14 maart 2009 18:20 
laarzen zijn mij te klein. max maat 45. ze vallen klein uit want normaal heb ik maat 45.

Andre

Schrijver Znoek
Gast 
#13 | Geplaatst: 19 maart 2009 09:39 
ik heb de laarzen gekocht, zitten heel goed. de helm discutie is opgelost, ik heb op de beurs in leuven een nolan systeemhelm gekocht voor 105 euro.
tot nu toe niks op aan te merken

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 19 maart 2009 19:14 
Daar heb je volgens mij goed aan gedaan, ik heb de integraal van de Lidl verleden jaar en ik draag hem niet meer. Is wel nog goed genoeg voor een kort ritje of een passagier, maar niet prettig en comfortabel voor iedereen die regelmatig rijdt, naar mijn mening.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 19 maart 2009 22:52 
Ik heb maandag bij de Lidl een jas voor mijzelf gekocht en die bevalt goed tot nu toe, een jas voor Ina, zij had vorig jaar al een broek gekocht en een acculadertje.

Dus weer aardig gesponsord dacht ik zo...

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 B-Square helmen lidl : uw mening?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven