Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Nieuw op het forum, Marnix

Schrijver Marnixw
Gast 
#1 | Geplaatst: 7 april 2009 22:43 
Hallo Cxers was ook al een tijdje aan het uitkijken om een classic Honda in huis te halen, tot dat ik bij de dealer op de hoek 2 stuks witte CX 650 E van 83 en 1984 tegen kwam heb die dan maar aangeschaft op het eerste zicht zijn ze nog redelijk compleet, graag had ik detail foto's van hoe ze er zouden moeten uit zien de foto's op het net zijn van minder kwaliteit en lage resolutie, plaatjes van het bloc en de rest ven de CX zijn welkom in goede resolutie.

Die van 84 is reivaardig en de andere is wat met de ontsteking maar die gaat na het motor seisoen on der handen genomen worden.

Over de 650 E vald er niet zo veel te lezen zijn die nog te jong voor de verzamelaar of te moderne voor de liefhebber.

Groetjes Marnix

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 april 2009 23:08 
Beste Marnix ,
kijk eens onder zoeken en tik 650 in, wat je dan allemaal tegen komt.
Verder in showroom zie je veel uitvoeringen, of bedoel je dat daarvan de resolutie te laag is?
Kijk ook eens op de berichten van Hans V
Daar zie je zeer goede detail foto's,

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 7 april 2009 23:19 
Heb je hier wat aan?
CX 650 of deze:
CX650 detail
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver emiel
Gast 
#4 | Geplaatst: 8 april 2009 07:00 
Aloha,

vanuit Borne heten we je welkom hier en wensen je veel plezierige en veilige CX kilometers toe!

Groetjes,

Emiel & Andrea

Schrijver Marnixw
Gast 
#5 | Geplaatst: 8 april 2009 22:00 
Hier in inderdaad nog een en ander te verkennen en te bestuderen, kom zeker eens naar een van de volgende evenementen om zelf de juweeltjes een te bekijken en wat detail foto's te schieten.
ik hou het in de gaten.

Zal contend zijn als die van mij er ongeveer zo uit ziet als die van Marcel maar dan in het wit

gr Marnix

Schrijver whaaa
Gast 
#6 | Geplaatst: 15 april 2009 18:02 
Welkom marnix,

In 2004 heb ik mijn eerste motor (cx500c) bij ene Marnix W. gekocht.

Ben jij dat toevallig marnix?

Schrijver Marnixw
Gast 
#7 | Geplaatst: 15 april 2009 22:04 
Nee dat ben ik niet, er is nog een Marnix op het forum die zich registreerde in 2004 die moet je hebben en zo heb ik aan mijn gebruikers naam de eerste letter van onze familie naam moeten kleven, zal er nog moeten aan wennen hé.

gr Marnixw

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Nieuw op het forum, Marnix

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven