Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Ik Twitter en ik hoor....

Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 23 april 2009 22:33 | Aangepast door: Engeltje 
Ik Twitter, iets nieuws, ouds, maakt niet uit, maar dit las ik dat een overbuurman van een medetwitter, een motorrijder vandaag is overleden tijdens zijn motorrit. Dit is wat hij zei:

"johnbruijne: Zojuist gehoord dat de overbuurman, vader van 2 dochters vanmiddag is overleden bij een ongeluk met motor...."

Ik heb hem namens de club de familie dit gewenst:
"@johnbruijne jeetje dat is naar om te horen en zeker omdat wij ook een motorfamilie zijn, sterkte voor die familie.. wens het aub van ons vrouw van de voorzitter van de www.hondacx500.nl Onze club, ik en ook @coenox leven met deze familie en omgeving mee."

Ik hoop dat onze leden er net zo over denken....elke motorrijder verliezen is een motorvriend minder.

Lieke
(die hier steeds weer voor stil valt... Maakt niet uit wie zijn fout, maar er moet meer respect voor ons motorrijders komen.............)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver oldsnowman
Gast 
#2 | Geplaatst: 23 april 2009 23:23 
Hoi Lieke,
helemaal mee eens, erg attent van je

Groetjes Hans

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 23 april 2009 23:32 | Aangepast door: Engeltje 
Ik heb net op mijn eigen Hyves en onze eigen site: www.cx500.nl geblogt:

"Bedenkingen op de snelweg:"
Onze auto is stuk.... er moet een nieuwe versnellingsbak in.... Balen, dat kost geld. Maar we hebben een zekere zin van een mazzel,niet financieel, maar wel wat rijdt.

We hebben een auto er naast, een Peugeot 206. Toen ik alleen was en de kids nog klein waren, ging dat nog wel, maar nu, 15,14 en 10 jaar wil je ze er niet meer achterin hebben, Ja apart maar niet tegelijk, daar is de auto te klein voor...er komt ruzie.

Wat een geluk als MotorCycle Mama, we bezitten ook enkele motoren.... maar met 3 kids hebben we een kid teveel, praktisch gezien hoor....niet liefdevol!!! Weer een voordeel van een samengesteld gezin, kindlief gaat zo nu en dan naar de "oppas" waardoor we met de meiden op de motor wegkunnen.

Ik heb dus omdat de auto stuk is, een afspraak met Coen, dat we zo vaak de motor pakken. Dat is verhoudingsgewijs goedkoper dan met de auto....toch 300km voor nog geen 20 euro...

Ik heb, omdat school, zo nodig moest verhuizen, de jongste ter logee naar oma in ede moeten brengen... En ja, je raadt het al, op de motor....We zijn immers met z'n tweetjes, ik blij, jongste blij...

Rijden we op de snelweg, veel wind, op de rechter rijbaan, rustig 110, gewoon onze CX-snelheid. Wat ik hiermee bedoel???? Wij hebben nl. ivm met de club, ook enkele oude motoren die het gewoon fijn vinden dat ze niet harder dan 110 rijden, dus gewoon relaxed. Die snelheid hebben we gewoon aangehouden..... Of het nou met een Deauville is of niet niet, 110 = 110...Automobilisten kijken je aan of je gewoon rij-angst hebt. Niet dus, maar ik wil gewoon niet harder..

De enige angst die ik heb is, dat ik een klapband met de motor zou krijgen. Wanneer ik alleen ben, dat ik dan mijn leven moet laten is het vreselijk. Voor mij, maar ook zeker voor de rest. Maar ik ga geen risico aan voor het leven van mijn kids die achterop zitten.

Dus:
Automobilisten: Ik ben niet bang.....maar ik risceer het leven voor mijn kid die achter op zit NIET!!!

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Ik Twitter en ik hoor....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven