Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

CX blok op auto zuigerveren.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 april 2009 16:15 
Het CX blok is ingebouwd. Ik heb er mee gereden. Jawel, ik heb de fiets gewoon verzekerd en mag dus nu de weg op.

Het blok loopt lekker rond en pakt snel op. Ik heb er al ruim 8000 toeren mee gedraaid. En op de weg heb ik al 110 kmh gehaald. Hij had nog over. Blok komt lekker snel op toeren.

Olie verbruik weet ik nog niet, maar ik heb geen olie wolken achter mij aan en hij stinkt ook niet.

Soms een lekkere roggel of klap in de uitlaat bij afremmen op de motor. Das wel leuk.

Starten, als deze koud is gaat het wel. Als de motor warm is niet altijd naar wens. Massa kabel extra aangelegd van het type dik. Nieuwe accu er in.
Alles na gemeten. Ok.

Ik vermoed dat het blok toch wat zwaarder loopt als deze op temperatuur is. Afslaan doet hij niet, als het loopt gaat het goed. De temperatuur blijft goed.

Dus we gaan het zien.
Als ik er vertrouwen in heb zal dit wel mijn uitleenfiets worden. Dus komt iemand op bezoek voor reparatie, maar ik kan het die dag niet oplossen dan weet je waar je meer naar huis gaat rijden. Grappig he.

Binnen kort als ik tijd heb gaat het blok belast worden. Even crossen op het strand, en dan eens kijken of hij het volhoud. Vol in de toeren om te zien wat het doet.

Tot zover het CX blok met auto zuigerveren.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CX blok op auto zuigerveren.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven