Jeetje, ik heb bijna net zo een ervaring met mijn Shadow 'Bambi'
'Bambi' is mijn VT600 Shadow, die ik na veel tegenslag in mijn laatste jaren in 2005, na een aanrijding met mijn 'Rebel' heb mogen kopen.. Jeetje wat was ik verliefd op haar.
Ik heb van Coen een CX-custom, voor moederdag in 2006, gekregen en omdat ik daar rechterop zat ivm mijn rugklachten(na mijn aanrijding overgehouden) die ik heb, koos ik vaker om daar op te rijden dan op mijn Shadow.
Omdat ik de Groene Draeck wilde sparen en een woon-werk motor wilde hebben, had ik besloten om mijn 'Bambi' te verkopen. Met heel veel pijn en tegenzin, maar ja ik kon niet anders. Ze stond daar maar. Er is een Deauville voor teruggekomen (de verre opvolger van de cx)
Nu hadden we met de motorzaak afgesproken dat 'Bambi' voor de verkoop in de showroom mocht staan. Mijn vader(nu 68 jr) en broer die waren erbij toen we bij de motorzaak stonden, om 'Bambi' over te dragen....
Nou wat kan een vader beter doen dan wat ik had verwacht. Op een gegeven moment heeft hij gezegd dat hij de motor wel wilde overnemen. 'Bambi' heeft een lage instap en dat vond hij wel prettig met zijn been. En verder is deze kleurstelling er bijna niet en maakt deze motor wel uniek.
Ik blij, papa blij maar vooral ook mijn dochter blij......want opa heeft de motor 'gered' voor haar toekomst.. Ze heeft altijd gezegd dat 'Bambi' van haar zal worden en op haar clubpet staat deze naam dus ook prominent gestikt (gedaan in Vechta)...
We zullen tegen diet tijd dat wel ervaren, of Steffie straks de berijdster van deze mooie motor wordt.
Papa, alsnog bedankt voor deze fijne aktie...
En Gertjan....waar je eigen familie goed voor is. Toch?
Lieke
(die het heel stoer vindt, dat haar papa op 'Bambi' rijdt)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.