Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Even voorstellen...

Schrijver jongleon
Gast 
#1 | Geplaatst: 24 juni 2009 11:36 
Hallo allemaal,

Ik ben Leon en ik ben sinds ruim een jaar in het bezit van een 1981 GL500. Ik ben 22 jaar oud en dit is dan ook mijn eerste motor. Ik ben nog steeds zeer te spreken over kwaliteit van de motor. Momenteel staat de motor wel stil, omdat ik van de zomer wat grotere klussen moet tackelen.

In het dagelijks leven ben ik bezig met afstuderen bij mijn studie in Wageningen.

Ben ook lid van de silverwingclub, maar daar is het momenteel erg stil op het forum. Ik hoop natuurlijk mijn enthousiasme voor de motor en de techniek met jullie te kunnen delen en aangezien ik beginnend motorrijder en sleutelaar ben hebben jullie vast nog wel bergen goed advies voor mij

Schrijver emiel
Gast 
#2 | Geplaatst: 24 juni 2009 11:48 
Aloha,

we heten je van harte welkom hier!!!

En kennis is er genoeg aanwezig op dit forum!!

Emiel & Andrea

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 24 juni 2009 11:48 
Welkom Leon!

Leuk om jonge rijders op een cx te mogen verwelkomen!
Misschien iets leuks om ook andere cx-leden te ontmoeten.

Vanavond is er een cx-stamtafel Veluwe bij Apeldoorn in de buurt en in augustus onze jaarlijkse bijeenkomst SJK (Sint Jansklooster).

Foto's verder op de site (On the Road-Weer thuis) wijzen voor zich en zo kan je al een beetje de sfeer proeven.

Lieke
(die zich op SJK verheugt)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 24 juni 2009 11:48 
Welkom Leon.
Advies is hier volop te vinden. Pluis deze website maar eens heel goed door. Op het forum maar ook bij de sectie "techniek" is een schat aan informatie te vinden over allerlei problemen en oplossingen die men in de loop der tijd is tegen gekomen met de CX of GL.
Vanavond kan je een paar CX ers "live"ontmoeten als je naar de stamtafel Veluwe komt.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver jongleon
Gast 
#5 | Geplaatst: 24 juni 2009 20:04 
Dank voor het warme welkom. Helaas was naar het treffen gaan niet meer in mijn schema te passen, maar ik zal in de toekomst zeker een keer langs komen tuffen.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Even voorstellen...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ borisz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven