Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

zoekn op schrijver: geen reacties?

Schrijver mvdberg112
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 juni 2009 21:09 
Forum beheerder: als ik zoek op 'schrijver' en ik type mijn eigen naam in, zie ik alleen de topics die ik zelf gestart heb, niet ook de topics waar ik op gereageerd heb, maar die door een ander zijn gestart.

Is dit hoe het zou moeten werken?
Het zou handig zijn als zoveel reacties als gestarte topic zie of op een andere manier iemands reactie kan vinden. Soms weet ik dat iemand een keer iets heeft uitgelegd, en dan kan ik op die naam zoeken. Bijvoorbeeld, Jan12345 legde uit hoe de ontsteking werkt aan iemand van wie ik de naam ben vergeten. Als ik dan op Jan12345 kan zoeken, vind ik het toch.

Enig idee?

Bedankt voor de goeie site!

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 28 juni 2009 00:57 
Hallo, Als je in het linkerdeel van het prikbord, onder de naam van de schrijver van het stukje op "forum lid" klikt, krijg je de statistieken te zien van wat hij/zij zoal geplaatst heeft of waarop hij/zij gereageerd heeft.
Misschien kan je op die manier terug vinden waar jij naar op zoek bent.
Marcel
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver mvdberg112
Gast 
#3 | Geplaatst: 28 juni 2009 22:47 
Verdraaid! Dat werkt nog ook

Bedankt!

OK, het is misschien handig als de zoekfunctie dit ook kan (die kan dan ook gelijk op datum zoeken), maar dit doet wel wat ik zocht!

groetjes.
michael

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 zoekn op schrijver: geen reacties?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ borisz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven