Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

M'n rebuild project...

Schrijver Chigori
Gast 
#1 | Geplaatst: 6 juli 2009 14:03 
Een paar jaar geleden heb ik een CX500C voor een gunstige prijs kunnen kopen. De motor liep nog goed maar er was wat werk aan de gehele moto.

In plaats van hem te herbouwen tot origineel kwam ik op het idee om er iets speciaals van te maken...

Vorige weekend heb ik m'n eerste testrit gemaakt... de moto is ver van af en ik heb nog heel wat werk voor de boeg maar dacht om eens met jullie te delen hoe hij er voor het ogenblik uitziet...

Video van eerste testrit na 2 jaar:
http://www.youtube.com/watch?v=z64CiZUbHWI

Fotos van het rebuilding:
http://www.chigori.com/gallery/2910495_yynKQ#229452847_SkLNf

Cheers,
Xavier
chigori

Schrijver Frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 juli 2009 15:01 
Wauw,

Dat belooft wat! Ziet er goed uit. hou ons op de hoogte!

Project

Succes,
Frans

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 juli 2009 23:04 | Aangepast door: Erik1 
Ja, inderdaad. Dat ziet er veelbelovend uit!! Kunnen we hem ook al op SJK aanschouwen??

Succes met de verbouwing!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Chigori
Gast 
#4 | Geplaatst: 7 juli 2009 09:30 
Ik ben nieuw op dit forum (alhouwel ik hier veel rondgedwaald heb om technische kennis op te doen)... maar wat is SJK?

Xavier

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 7 juli 2009 10:05 
Als je al rondgedwaald heb en ook gelezen staat de afkorting SJK
voor sint jans klooster
dit is de jaarlijkse ontmoetings plaats van de cx 500 club
word gehouden in augustus zo ook dit jaar
zie de oproep van onze voorzitter voor een helpende hand van een paar dagen geleden

gr Arnold

Schrijver Engeltje

Moderator 
#6 | Geplaatst: 7 juli 2009 10:08 
Jeetje Arnold,

Wat ben je snel...... ik was ook bezig met uitleg..Super hoor. Ik weet wel dat de meesten van ons hier op verheugen en wij als voorzittersgezin, doen er alles aan om onze vakantie om deze dagen heen te plannen.

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Chigori
Gast 
#7 | Geplaatst: 7 juli 2009 10:18 
Ik zou graag deelnemen maar woon in Oostenrijk. Ik kom wel naar Belgie op vakantie maar de CX is nog niet in staat om het zo ver te maken.

Misschien in 2010...

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 7 juli 2009 13:55 | Aangepast door: ouwe_jan 
Nou voor jou geen probleem aanhanger acher de wagen met de Super Chopper er op en naar S.J.K. in Holland en daar bewonderen we jou
super hard zittende CX500
Weet je als je komt en je vraagd voor speciale onderdelen dan is jou aanhanger te klein om dat dan allemaal mee tenemen
zal proberen om ook met mijn chopper te komen
groeten Ouwe_Jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 M'n rebuild project...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven