Die CX-virus is het beste
wat mij is overkomen....
Hoe ik die ben opgelopen is bij menig cx-lid wel bekend...Via Lexa.nl
Via een dating-site, zal je je afvragen, ja niet dat ik op cx heb gezocht, maar ik heb wel zo het baasje van de cx ontmoet...
Dat is nu in augustus 4 jaar geleden dat ik ook op deze site zat te snuffelen omdat ik bij een honda-club wilde om te toeren, maar ik vond er niets aan omdat ik Shadow reed en geen cx... Op een avond stond de persoon met wie ik wilde daten en een stukje wilde toeren...Hij reed, in mijn ogen, op een oude motor, wat bleek later een CX te zijn. Wist ik veel wat dat voor een type was, ok dacht ik het is een Honda, dus zal wel goed zijn. Het eerste wat hij van mij te horen kreeg is dat hij een smal achterbandje had....ok dat krijg ik tot op heden nog steeds teruggekaatst...
Hij vertelde later dat hij voorzitter van een motorclub was en dat bleek dus deze club te zijn..
Ok we kregen verkering
en ik kreeg voor moederdag in 2006 mijn 1e cx: De Groene Draeck en een jaar later hebben we Angel (650e met zijspan) gekocht....
Coen en ik hebben nu 7 motoren waarvan 5 cx-en op kenteken en op onze naam staan. Zijn Ouwe Rooie rijdt nu weer, nu nog de mijne en bij Angel moeten nog de voorvorkkeringen vervangen worden....
Maar zo ben ik aan deze besmettelijke maar ook zo een gave virus gekomen... En ik geloof dat je van deze nooit verlost kan worden. Ik ben er letterlijk mee getrouwd
.
Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.