Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Pluis-update

Schrijver Pluis
Gast 
#1 | Geplaatst: 24 juli 2009 14:29 
Hallo jongens,

Goh, da's lang geleden. Om een beetje in de club te blijven, even een korte update over hoe het met me gaat.

Het is alweer vier jaar geleden dat m'n kont het laatst een CX raakte. Ik begon toen net met m'n studie, die loopt als een dwarse watergekoelde stoterstangtweepitter.

De VX800 (waardeloos) heb ik allang weer ingeruild voor een Yamaha Bulldog (gave fiets), Vleuten voor Utrecht en de vriendin voor... een andere vriendin.

De Bulldog rijdt fantastisch, maar ook weinig. Ik hou naast m'n studie bizar weinig tijd over om op het rubber door te brengen. Aan de sleutelbos hangt nog wel de CX-sleutelhanger!

Overigens is mijn enkel nooit helemaal hersteld van het ongeluk dat ik heb gehad. Hij blijft bij tijd en wijlen pijn doen. Ik ben ook echt een beetje een angsthaas geworden op de motor, vooral op nat wegdek zul je me niet plat door een bocht zien gaan. Ik vind het doodeng. Misschien moet ik toch eens die VRO gaan doen.

Ik heb even m'n gegevens aangepast, dan ben ik weer te bereiken.

Groetjes vanuit Utrecht,
Peter.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 juli 2009 14:43 | Aangepast door: ouwe_jan 
Papa-Lima-Uniform-India-Sierra-Julliett-Echo
hoe is het in de Dom stad nog niet afgestudeerd of is het een acht jaren plan
Peter de groeten van Ouwe_Jan
en we zien elkaar wel weer eens
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 juli 2009 15:53 
Ha Peter, leuk om weer van je te horen. De blauwe CX die ik van je kocht is inmiddels weer doorverkocht. Hij is nu van een dame en rijdt rond in het Brabantse, voorzien van blauwe kuip.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 24 juli 2009 22:33 
Hoi Peter,

Welkom terug inderdaad. Volgens mij ben ik ooit nog bij je thuis geweest om onderdelen te kopen. En ja, je CX rijdt nog rond binnen de club. Is één van de weinige motoren waar ik meerdere ex-eigenaren van ken. Voor jou was dat volgens mij Sander van MotorXtra (ter ziele inmiddels begrijp ik op de site) die hem volgens mij weer had van iemand die hem jaren in de kelder had staan. Wel balen dat je enkel nooit meer helemaal is hersteld.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Pluis-update

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven