Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

sjk

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 aug. 2009 13:16 
Het was weer geweldig.
100 procent genoten, en de muziek is voor herhaling vatbaar.
Organazatie bedankt voor alles en de vrijwilgers niet te vergeten.

Groet
Andre uit den helder.
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 aug. 2009 15:05 
100% met je eens!!

Groet Erik. ( Die weer veilig thuis is. )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 16 aug. 2009 15:31 | Aangepast door: sieds 
Het weer was geweldig en SJK was weer dik in orde.

Zaterdagmorgen na het ontbijt telde ik al 80 motoren.

Veel nieuwe CXers en veel oude bekenden en nieuwe kennismakingen, ja het was weer gezellig.

En als grote verrassing was er zaterdagavond een band Just4fun en die speelden geweldige muziek uit onze oude tijd.

Die cateraar kan dus alles leveren, zelfs zijn eigen vrouw als zangeres voor de band.

Heerlijke barbecue zoals we gewend waren en het geheel ziet er nu leuk uit met 3 tenten en alles op het eigen veld.

SJK is nu in mijn ogen zoals het zou moeten zijn, volledig en met live muziek.

Bestuur ga zo door en vrijwilligers bedankt het was top.

Groeten Sieds die nu wel eens met een van zijn CXen zou moeten komen.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 16 aug. 2009 15:56 | Aangepast door: MAST 
Ik ben weer thuis na een mooi weekend SJK. Wat een prachtig weer was het zaterdag. En als je eens in de buurt van Lemmer bent, het Indian museum van Tony Leenes moet je gaan zien.
Bij deze alvast wat foto's van het afgelopen weekend. SJK2009
Het was weer erg gezellig!
Bedankt voor een mooi weekend en ook dank aan ieder die heeft meegeholpen om dit allemaal mogelijk te maken.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 16 aug. 2009 16:49 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Iedereen enorm bedankt, het was weer top zoals gewoonlijk! Heb me heerlijk laten verwennen door de crew, het is eigenlijk met geen pen te beschrijven. Veel nieuwe gezichten gezien, weer veel mensen voor de grote V van CX Vriendenclub.
Tot het volgende Vriendentreffen in Balen op camping "Les deux pneux"
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#6 | Geplaatst: 16 aug. 2009 17:25 
wij zijn ook weer thuis, nadat cosmar even een brooodje heeft gegeten is die nu weer verder...

we hebben genoten, alleen die laatste bardienst was niet zo'n succes, maar die heb ik kunnen afkopen met een ontbijtje op bed hihi...

groetjes werner (nu de rest uiladen en opruimen)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 16 aug. 2009 18:01 | Aangepast door: Hansv 
En ook ik ben weer thuis.

Een weekend met ups en downs, met nieuwe inzichten en blije momenten, met veel vrienden, met wat moeilijke ogenblikken en met een heerlijke (vegetarische) BBQ.

De 'life' band was beter als een ingeblikte, de verzorging op het veld was super-toppie, en er waren een helehoop motoren in soorten en maten.

Het weekend had maar één min-puntje: Het duurde weer veel en veel te kort.

Hulde voor de het organiserende commitee !! en een driewerf hoera!

hiep hiep : Hoera !

Harmony,
Hans.
( die nog wat foto's moet versturen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 16 aug. 2009 18:25 | Aangepast door: ouwe_jan 
Ouwe_Jan heeft genoten van zijn vrije Zaterdag
Dus met Toto -Leo -o.j naar SJK vele nieuwe en Oude gezichten plus motoren gezien
Maar het toppunt was ja het grootste
en meest fijne kado die ik kreeg ja en dat was.................................................................................. ..........................CX.CX.CX. het Boek van onze bekende en zeer spraak zamen ja uw raadt het al,even wachten eerst de titel
Motorrijden met een CX500
Het verhaal van een her-opstapper
Hansv
Ik ben er Zaterdagavond na thuis komst gaan lezen en om drie uur Zondag ochtend pas naar bed ,Want ik moest het uitlezen,het waren Drie-delen
Coen het gesprek wat wij even gevoerd hebben over dat kado
Laat het vermenigvuldigen zo snel mogenlijk
Het word een bestzeller voor de club
Hans nog hartstikken bedankt
Ouwe_Jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver antoon

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 16 aug. 2009 19:13 
Ik ben ook weer thuis, rolde om zes uur de oprit op, even alles uitgepakt en op de draad uit laten waaien.Het was weer als vanouds een supper gezellig weekend,met goede muziek en een goede keteraar,veel vrienden gezien en gesproken,Bestuur en vrijwilligers bedankt.
groet Antoon.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#10 | Geplaatst: 16 aug. 2009 21:36 | Aangepast door: coenox 
Wij zijn ook weer thuis. Over Ede gereden, daar de motoren laten staan en toen met beide auto's en Haan aanhanger door naar Linschoten. Daar heeft Michael nog geholpen de aanhanger leeg te halen. Lieke heeft nog wat sateetjes gebakken die over waren van de BBQ. Ja, je leest het goed 'over'. Er was meer dan genoeg. En Lieke kon geen genoeg krijgen van het bakken.

Wij hebben een topweekend gehad, Ik had nog wel de nodige spannende momenten (gaat het goed met de BBQ?, is er genoeg beleg?), maar kijk terug op een zeer geslaagd weekend. De band was een succes en dat houden we er wat mij betreft in.

Ik kan niet nalaten om nog eens iedereen te bedanken. En dan bedoel ik ook iedereen. in de eerste plaats alle mede-bestuursleden vrijwilligers die de handen uit de mouwen hebben gestoken. Ook mensen die zich niet hadden aangemeld, boden soms spontaan aan om te helpen afwassen. Ik wil nog even speciaal Hans V en Arnold noemen, die volgens mij veel meer hebben gedaan dan volgens het draaiboek van hen werd verwacht. Dank daarvoor.

Maar ook alle anderen. De sfeer wordt nog steeds gemaakt door dat vriendelijke en open karakter dat toch de meeste CX-rijders meebrengen. Er kan theoretisch van alles misgaan, maar ik ben nooit - echt nooit - bang dat er een vechtpartij ontstaat of dat we dronken mensen moeten afvoeren. Dank voor jullie aanwezigheid.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 16 aug. 2009 22:22 | Aangepast door: sieds 
Met al die hitte van zon, kampvuur en BBQ kan natuurlijk een keer de vlam in de pan slaan......

Maar er is gelukkig genoeg bier om te blussen
'Leaver dea as slaef'

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 16 aug. 2009 22:24 | Aangepast door: A Koopmans 
de brand deken is vlak bij en klaar voor gebruik

(en er zijn er meer die weten waar hij hangt )

arnold

(ook weer thuis na een heerlijke ritje en een bak koffie met 2 clubgenoten echt genoten dus )

Schrijver sieds

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 16 aug. 2009 22:32 | Aangepast door: sieds 
Arnold,

Echtgenoot is de verleden tijd van echt genieten !!

Loesje
'Leaver dea as slaef'

Schrijver udent

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 16 aug. 2009 22:37 
Het was geweldig,vele leuke, gezellige mensen, weer enkele nieuwe gezichten, en mooi weer zonder regen, mooi motoren.en zelfs een bromfiets.
Dat mag nog even vermeldt worden.
Thomas Obbink was met zijn Sparta 125 km gereden om SJK te bezoeken, heeft de toertocht in Ruinerwold meegereden, helaas met een klein mankement aan de gaskabel , moest Thomas in de bezemwagen. Daardoor moest hij wel 1.5 uur wachten voordat hij weer teug kon naar SJK. Vandaag weer 125 km naar huis. Petje af voor Thomas, over een paar jaar op de CX???. Verder nog meer jeugdige bezoekers.
Katja ,Heike, Erik, Niels, Roger, en enkele waarvan ik zo de naam niet meer herinner(sorrie)allen met een CX . Ook enkele jonge duozitters, die misschien het CX virus overkrijgen .Op vrijdag waren er 90 bezoekers en op zaterdag 110 .
Voor het eerst ook Henri uit Duitsland, met zijn CX onderdelen. weer wat nieuws op SJK. Al met al weer een leuk evenement wat we graag organiseren, maar wat zonder de vrijwilligers niet mogelijk zou zijn, dus , alle vrijwilligers , nog eens bedankt.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 16 aug. 2009 22:39 
Het was weer een geweldig club weekend! Wij hebben er veel plezier in gehad en het is erg leuk om deze positieve reacties te lezen.

Toen we wegreden vanmiddag hadden we toch maar besloten om binnen door te rijden hoewel ik geen kaart bij me had.

Gelukkig kwamen we Arnold tegen en hebben we ons bij hem en zjin satnav aangesloten. Een prachtige rit achter de rug en de koffie was zeker de moeite waard om de extra kilometers voor te rijden!

De vele vrijwilligers en ook de mensen die spontaan mee hielpen wil ik graag hartelijk bedanken voor hun inzet. Vele handen maken licht werk en zo hebben we allemaal heerlijk kunnen genieten van een geweldig weekend.

Wouter & Pauline
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 sjk

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven