Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

VISTA CRUISE-DUAL THR CAB

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 aug. 2009 15:16 
Hallo,

heeft er iemand een idee waar ik dit kan vastkrijgen? Ik zoek me een breuk om dit cruise-control-dingetje (eigenlijk gewoon een soort gashendelklem) aan deze kant van de aardbol nieuw te bestellen. Het moet mogelijk zijn want ik zag er op SJK.
Ik wil liefst degene voor twee trottlekabels en niet de universele, dan zie je er minder van.
Wie weet raad?
Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 aug. 2009 17:36 
roukema heeft ze

http://www.roukama.nl/producten.htm
39.95 euro
9 euro verzentkosten
gr andre
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 aug. 2009 19:36 
Hoi Daniël,

dacht dat er maar 1 soort was, maar kijk/vraag eens hier daar zou ie 27 Euro kosten.

gr. Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Znoek
Gast 
#4 | Geplaatst: 19 aug. 2009 08:51 
ik wil er ook wel eentje daniel, dus als je eruit bent, bestel er dan twee he
ik vertrouw op jou goede keuze lol

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 aug. 2009 14:14 | Aangepast door: danielstrouven 
Bij Roukema niet gevonden, wel bij afsmotoparts. Merci Frans, hoe ben je daar terecht gekomen, ik kon het nu nog bijna niet vinden. Hopelijk is het het juiste...
Ik heb het in ieder geval al gisteren besteld.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 aug. 2009 23:58 
Hallo Daniël,

gewoon, google "vista cruise control", nederlands, zoiets. Daarmee kwam een URL in een motorforum ergens, klaar. Laat eens horen hoe het bevalt?

gr. Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 20 aug. 2009 00:28 
Ja, dat forum had ik ook, maar niet de webshop.
Ik hou je op de hoogte...
Groeten, Daniël.

Schrijver Peter1
Gast 
#8 | Geplaatst: 20 aug. 2009 06:53 
ASF: prima zaakje :Y

Schrijver Znoek
Gast 
#9 | Geplaatst: 20 aug. 2009 11:34 
Dubbel besteld? Wat kosten ze?
groetjes,

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 31 aug. 2009 15:06 | Aangepast door: danielstrouven 
Jawel, gearriveerd.
Kosten zijn 27,50 euro plus 3 euro verzendkosten (kwam gewoon per post in een envelop).
En ja, het is degene die ik wou, dit model kun je vastzetten tussen de twee gaskabels en dus zou je er (bijna) niks van zien.
Nee Erik, maar eentje besteld, want er waren geen foto's op die shop dus was het toch wel een gokje. Maar ik had een mailtje naar de verkoper gestuurd en die verzekerde me dat het ging om het gevraagde model. Volgens de (automatische) shop ging het om 8 euro verzendkosten, maar weer in hetzelfde email stond dat het goedkoper kon.
En inderdaad, op het factuur stond het juiste bedrag van 30,50 euro, want buitenlandse klanten (zelfs wij belgen) moeten op voorhand betalen.
Twee weken wachttijd, maar ja, het was natuurlijk ook niet dringend. Ik hoop alleen de krampen en de gevoelloosheid in mijn rechterhand wat te beperken, we zullen wel zien.
Wanneer ik het eropzet, maak ik wel weer een paar foto's en dan zet ik ze hier neer. En dan laat ik ook weten of ik er mee geholpen ben...
Groeten, Daniël.

Schrijver Znoek
Gast 
#11 | Geplaatst: 31 aug. 2009 15:59 
Ik ben benieuwd, als het lukt en werkt wil ik er ook eentje

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 9 sept. 2009 19:28 
Jawel, even tussendoor de tijd gevonden om het erop te zetten. Ik heb geen foto's gemaakt, vond de camera (mijn dochters en mijn vrouw hebben er allemaal eentje, maar ik niet!) nergens. Misschien zet ik ze er later wel eens op.
Supereenvoudig: rubber handvat eraf, systeempje erover schuiven en blokkeren met voetje tussen gaskabels, handvat er terug op. afregelen met bijhorend sleuteltje in tien seconden.
En toen ik gedaan had begon het hier stomweg hard te regenen, dus het testen zal morgen gebeuren, maar ik voorzie geen problemen. Als het op de lange termijn mijn gevoelloze hand gaat helpen is af te wachten natuurlijk.
Groeten, Daniël.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 VISTA CRUISE-DUAL THR CAB

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven