Hallo Arcath,
als je ook een PC02 hebt zal 't wel passen, de datum van het kenteken op '83 betekent nog niet dat ie ook in 83 gebouwd is, de PC02 ging dacht ik maar tot '82. Als je een (USA) PC021 of PC022 hebt weet ik het niet, vraag de verkoper en vermeld evt. typenummers op carburateurs, die verschillen nog al (staat links zichtbaar op zijkant carb)
Honda zelf leverde in Duitsland 25kW CXen met andere uitlaatbochten (intern verkleind bij cylinder) en iets andere carburateurs. aan de buitenkant staat er dan ook het aantal kW ingeslagen. Zo heb ik een 50PK duitse CX set waar netjes 37kW op staat.
Als je een officieele Duitse afvoer set koopt,vraag er dan de papieren bij die ze daar voor de TÜV keuring zouden gebruiken, de ABE verklaring of dergelijke, altijd handig. Hier laten testen of keuren lijkt me een goed idee, vraag anders eens gewoon bij de RDW?
Kijk ook eens op het Duitse forum, zie de links op deze site.
succes, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰