Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Nieuwe CX weldoener ?

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 sept. 2009 22:19 | Aangepast door: brinkcx 
Uit een verse advertentie op MPL "Gezocht: Gezocht sloopmotor cx 650 c / cx 500" :

"Heeft u nog een loop en of sloop motor waar u van af wilt, benader mee eens om te zien of ik hem dan wil over nemen. Ik sloop de motorfiets dan wel, en gebruik de onderdelen weer om eigen mede clubleden op de weg te houden.

Binnenkort hebben we een eigen website

"

Van ene J uit Braamt in Gelderland.

Da's mooi, iemand die onderdelen opvraagt om ze vervolgens weer weg te geven aan de nooddruftigen onder ons

Weet iemand meer van deze nieuwe club?

gr. Frans (ook in Gelderland)
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 21 sept. 2009 22:28 
Bedankt voor de tip. Ik heb een berichtje gestuurd om wat opheldering te krijgen.

Coen
(met schoonfamilie in Gelderland)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver oldsnowman
Gast 
#3 | Geplaatst: 22 sept. 2009 12:27 
Coen,
wanneer je hem spreekt vraag dan gelijk waar we moeten zijn. Uit zijn andere advertenties op Marktplaats ( klusser,tuinman en dakdekker) blijkt dat hij in zowel Doesburg als in Braamt woont en volgens mij liggen die 2 plaatsen toch nog wel iets bij elkaar vandaan
dus.... ben benieuwd wie en wat hier achter steekt

Gr. Hans

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 sept. 2009 18:59 
Eeeh, als dit te maken heeft met de clubleden hier weer op weg te helpen waarmo wordt het dan op marktplaats gezet? Dat kost toch ook geld om een advertentie te plaatsen dus volgens mij wordt er hier geprobeerd om grof geld te verdienen maar mischien is dat mijn eigen achterdochtigheid.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 22 sept. 2009 19:13 
Waarom om mag deze Heer het niet doen en een anderen wel
Ik zou zegen laat hij het ook maar proberen
Je weet maar nooit of we deze ook nodig hebben
Ouwe_Jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 22 sept. 2009 20:08 | Aangepast door: coenox 
Iedereen mag van mij alles. Nou ja, bijna alles.

Helaas heb ik gemerkt dat er op Marktplaats ook oplichters rondwaren, en ik ben in de loop der jaren steeds voorzichtiger geworden. Als dit oprecht is en hij probeert mensen te helpen juich ik dit alleen maar toe, Als het niet oprecht is, telt een gewaarschuwd mens voor twee.

@Wouter adverteren op marktplaats is gratis

Ik heb overigens nog geen antwoord gehad.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Lemmy
Gast 
#7 | Geplaatst: 22 sept. 2009 21:01 | Aangepast door: Lemmy 
Braamt-Doesburg is zo'n 20 km, dus niet zo heel ver. Zo te zien werkt ie in de regio Arnhem (zelfde omgeving).

Lijkt me een bouwvakker die woon- en bedrijfsadres gebruikt. Hij is bovendien als 3,5 jaar actief op MP; onoprechtheid lijkt mij hier niet voor de hand liggend.

@Coen: Adverteren is niet meer gratis op MP (althans niet voor motoren/auto's, de andere categorien weet ik niet).

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 22 sept. 2009 21:26 | Aangepast door: JiMi 
coenox:
Helaas heb ik gemerkt dat er op Marktplaats ook oplichters rondwaren

Ik heb een tijdje terug via MP op een behoorlijk negatieve manier kennisgemaakt met iemand. Ik wil het zeker geen oplichter noemen, maar hij heeft wel behoorlijk de grenzen overschreden van wat ik acceptabel vind. Misschien was ikzelf niet kritisch genoeg, zou ook kunnen, maar toch...
Saillant detail: deze persoon heeft ook een gebruikersnaam op dit forum. En nee, ik ga zijn gebruikersnaam niet noemen, omdat hij niet meer actief is (althans niet onder die gebruikersnaam) en hier daarom toch geen schade kan aanrichten.
Maar in het algemeen: wees gewaarschuwd. Stel duidelijke vragen voorafgaand aan de verkoop. Verwacht duidelijke antwoorden, neem geen genoegen met vage antwoorden of die ene onbeantwoorde vraag. Neem geen genoegen met een foto maar vraag of letterlijk alles wat op de foto staat ook daadwerkelijk geleverd wordt en in goede staat is. Staat van een onderdeel de linkerzijde op de foto ("IZGST") vraag dan een foto van de rechterzijde, die ziet er misschien helemaal niet zo izgst uit. Nou ja, dat soort zaken bedoel ik dus...
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 23 sept. 2009 14:05 
Komt mij bekend voor.
Daarom bel ik zelf altijd op om een afspraak te maken en kom gewoon kijken bij de aanbieder.
Dat werkt sneller en beter. Ik bied zelf ook nooit, ik bel gelijk en kom dan een prijs over één.
Ook ik sta op markt plaats. Ook ik ervaar de voordelen en na delen. En ik heb nog noooit zaken gedaan met een bieder. Het waren altijd de mensen die belden waaraan ik verkocht. Ze kwamen kijken, en dan kwamen een prijs over één. Dat werk gewoon veel prettiger. De reden dat ik niet meer naar bieders kijk is dat er ergveel mail contact gegenereerd wordt wat tijd rovend is. Dan komt er een top bieder en die laat dan vervolgens niets meer van zich horen. Nee mensen die bellen hebben bij mij voorrang.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 23 sept. 2009 17:55 
De BMW te koop zetten op Marktplaats heeft me toch een aardige duit gekost dus gratis adverteren heb ik daar niet ondervonden.

Maar goed. Mischien ben ik zelf veel te wantrouwig en valt het allemaal wel mee.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Nieuwe CX weldoener ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven