Zo, we zijn weer een paar dagen verder, en ik ben wat afgekoeld. Er is intussen oprechte excuses verleend van CMS uit. Ik begrijp dat het verhaal van één kant is gekomen, en wel die van mij. Daarbij komt ook nog het feit dat ik onderdelen bestel die moeilijk te regelen zijn. Ja dan gaat er wel eens wat fout. Dit was dan ook die voorgaande weken 4x gebeurd.
Op deze bewuste dag was er heeeel veel fout gegaan. Ik was zelf gevallen met de silverwing omdat ik de remschijf slot was vergeten weg te halen. En onderweg nog even op de foto werd gezet. Toen zag ik de levering op de computer, en zag dat het weer fout liep. Ik had er 8 besteld, en er kwam er maar één. Ik zit omhoog met dit onderdeel. Ik heb ze maar even gebeld, en dat gesprek liep niet naar wens. En binnen 1 minnut kreeg ik die bewuste mail binnen. dat de laatste onder deheftruck was gekomen.
Je begrijp dat ik toen even ontplofte. Een paar hersen cellen spatte uit elkaar.
Ik ga het niet goed praten, maar ik zal de volgende keer proberen mijn ongenoegen niet te uiten. Ik begrijp dat er altijd twee kanten aan het verhaal zijn, en de lezers er maar één horen.
Iedereen bedankt voor je omerking, het is goed om dat na te lezen.
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html