Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Mijn ongenoegen uiten!!!!!

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 sept. 2009 14:16 | Aangepast door: marcobecker 
Ik heb meerdere malen bij CMS.nl onderdelen geprobeerd te bestellen, Helaas gaat er veel fout bij hun.

Maar dit sloeg bij mij alles. Lees verder. Dit stond er in de mail nadat ik hun hierover telefonich contact met hun had gehad. Mail kwam dus 5 minuten later binnen. Lees, en denk er maar eens over na. Deze onderdelen zijn niet meer leverbaar.

Geachte heer Becker,

Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat 1 x 14511-MC7-000 net door de heftruck is kappot gereden. Wij zullen u een creditnota maken.

Best regards, Met vriendelijke groet, Yoroshiku onegaishimasu, Mit freundlichem Gruß

Michael W. Buttinger
Proprietor / Director
Artemisweg 245
8239DD
Lelystad
The Netherlands
Fax +31-320-268496
Tel + 31-320-265120
www.cmsnl.com
VAT Reg. No. NL.8193.77.387.B01
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 sept. 2009 14:43 
Makkelijk hoor, CMS een beetje afzeiken. Waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 sept. 2009 15:02 
Ja, maar zo'n mail naar klanten sturen is nog eens een extra fout volgens mij. Hopelijk halen ze je volgende bestelling tevoet op...
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 sept. 2009 18:41 | Aangepast door: Hansv 
Merkwaardig genoeg heb ik nog geen problemen met CMS gehad, integendeel.
En deze mail is slechts 1 kant van het verhaal, en de andere kant? Die krijgen we nooit te horen.

Ach, ik snap best dat Marco om een "cam chain tensioner" verlegen kan zitten. Maar als ze die toevallig niet hebben, nou ja, dan moeten we ergens anders gaan zoeken.

Harmony, met grote scheppen, ernorme hoeveelheden, harmony, Hans.
( die weet dat een remschijf twee kanten heeft, net als een pannekoek )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 30 sept. 2009 19:19 
Hansv voor jou nu de Ham vraag wat is er bij een Remschijf het verschil of deze Links of Rechts om draaid
Marco maak je niet kwaad
CMS wordt van mij niet rijk ,leergeld gehad
Maar bestel het bij een ander dat is beter voor je Hart
Groeten o.j.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver beussie
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 30 sept. 2009 21:14 
volgens mij is een onderdeelnr. met de code MC7 een onderdeel van de CX500turbo maar dat doet niks af aan het feit dat dit door een medewerker door wat voor oorzaak dan ook platgereden is, aan de andere kant is iemand van het bedrijf zo eerlijk om toe te geven dat men een foutje gemaakt heeft en dat is ook een eervolle vermelding waard.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 2 okt. 2009 08:43 
Zo, we zijn weer een paar dagen verder, en ik ben wat afgekoeld. Er is intussen oprechte excuses verleend van CMS uit. Ik begrijp dat het verhaal van één kant is gekomen, en wel die van mij. Daarbij komt ook nog het feit dat ik onderdelen bestel die moeilijk te regelen zijn. Ja dan gaat er wel eens wat fout. Dit was dan ook die voorgaande weken 4x gebeurd.

Op deze bewuste dag was er heeeel veel fout gegaan. Ik was zelf gevallen met de silverwing omdat ik de remschijf slot was vergeten weg te halen. En onderweg nog even op de foto werd gezet. Toen zag ik de levering op de computer, en zag dat het weer fout liep. Ik had er 8 besteld, en er kwam er maar één. Ik zit omhoog met dit onderdeel. Ik heb ze maar even gebeld, en dat gesprek liep niet naar wens. En binnen 1 minnut kreeg ik die bewuste mail binnen. dat de laatste onder deheftruck was gekomen.

Je begrijp dat ik toen even ontplofte. Een paar hersen cellen spatte uit elkaar.

Ik ga het niet goed praten, maar ik zal de volgende keer proberen mijn ongenoegen niet te uiten. Ik begrijp dat er altijd twee kanten aan het verhaal zijn, en de lezers er maar één horen.

Iedereen bedankt voor je omerking, het is goed om dat na te lezen.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver emiel
Gast 
#8 | Geplaatst: 2 okt. 2009 13:14 
Hoi Marco,

iedereen heeft wel eens een baaldag en wil zijn/haar ongenoegen even uiten!
Dat lucht zo af en toe wel eens lekker op.

Groetjes,

Emiel & Andrea

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 2 okt. 2009 14:22 
Ja , dat zeker.

Groetjes Marco.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 6 okt. 2009 20:52 | Aangepast door: sieds 
Ik vraag me nog steeds af: wat is er mis met jouw verhaal.
Je doet verslag, je baalt, je krijgt je onderdelen niet en zijn niet meer te leveren.
Hoezo 1 kant van het verhaal, hoezo afzeiken, wat zou die andere kant van het verhaal dan moeten zijn, wie zet je hier voor schut ?
Er gaat iets mis bij CMS waarvoor ze ook nog hun excuses aanbieden.
Dit is gewoon een feitelijk verslag, niks mis mee.

En AUB gebruik geen woorden als zeiken en afzeiken op het forum, daar ga ik van stijgeren, zo negatief !!!

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Mijn ongenoegen uiten!!!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven