Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Het virus

Schrijver Sjoerd Bloem
Gast 
#1 | Geplaatst: 10 okt. 2009 18:43 | Aangepast door: Sjoerd Bloem 
Nee, niet de Mexicaanse griep, maar het hier algemeen bekende CX500 virus. Al scharrelende over het internet kwam ik weer een oude CX500 (1979 )tegen. Aan de foto's te zien betrof het hier een exemplaar in desolate staat. Niet een zwaar gepoetst raspaardje, maar een rijdbaar gemaakte schuurfondst. Als cx500 herkend maar met de nodige oneigenlijke aanpassingen. Kortom een CX500 die gered moest worden. Er kwam een niet te bedwingen drang bij mij op een bod op dit machien uit te brengen. Deze oude broeder is vanmiddag van eigenaar gewisseld. Na een korte inspectie op rijtechnische gebreken, het op naam stellen van het kenteken en het afdragen van 110 euro ben ik de nieuwe eigenaar. Het machien heb ik rijdend naar huis gebracht, wat een genot. Een totaal uitgeleefd exemplaar, zonder een misse slag, wat royaal in het geluid door twee rotte uitlaten. Ik werd er gewoon blij van. Nu staat de ouwe hier en zal een CX500 waardige opknapbeurt krijgen. Aan het karakter ga ik niks veranderen. Dat heeft ie al.

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 10 okt. 2009 18:49 
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver jos blezer
Gast 
#3 | Geplaatst: 10 okt. 2009 20:54 
komt mij ergens heeeeel bekend voor
succes er mee, en veel knutsel plezier.

gr jos

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#4 | Geplaatst: 11 okt. 2009 14:54 
Hoi Sjoerd,

Ik ben blij te lezen dat je herseninfarct in iedergeval geen invloed heeft gehad op je CX virus
Veel succes met de restauratie en laat even een plaatje zien van de huidige staat dan kunnen we zien hoe het begin was.

groeten,

Ton

Schrijver Sjoerd Bloem
Gast 
#5 | Geplaatst: 11 okt. 2009 16:37 | Aangepast door: Sjoerd Bloem 
En hier dan even een paar foto's

Verwijder bestand #1

Verwijder bestand #2

Schrijver Sjoerd Bloem
Gast 
#6 | Geplaatst: 11 okt. 2009 16:40 | Aangepast door: Sjoerd Bloem 

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 11 okt. 2009 21:44 
Het lijkt me een avontuurlijk geheel Sjoerd.
Goed voor lange winteravonden, als de wind om het huis giert en de kolenhaard staat te snorren onder het huiselijke dak dat de kou en guurheid van het seizoen buiten de zo knusse deur houd.

Harmony,
Hans.
( die ook van knus houd )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Het virus

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven