Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

knallen in uitlaat

Schrijver norby
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 okt. 2009 00:47 
wederom nog een vraag over het knallen in rechteruitlaat silverwing.
bougies vernieuwd, luchtfilter, carburateurs zijn gereinigd waren behoorlijk vuil.
de motor loopt nog steeds slecht en gaat onder het rijden inhouden en komt dan weer op toeren maar loopt slecht.
Zou het misschien nog aan de vaccuumkraan of slangen kunnen liggen. Of zou het gaasfilter in de tank verstopt zijn. Het lijkt erop dat de rechtercarburateur minder benzine krijgt omdat die knalt. Het lijkt mij niet dat de ontsteking kapot is want dan zou het constant slecht moeten lopen.
gr norbert.
nb

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 15 okt. 2009 10:11 
waarschijnlijk toch de carb's Norbert.
ik neem aan dat je de zoekfunktie op dit forum al eens gebruikt hebt, daar staan allerlei oplossingen in mbt carb.problemen.
succes, we horen graag wat het nu was, theoj.

Schrijver Arcath
Gast 
#3 | Geplaatst: 15 okt. 2009 10:31 
vuil in het tankfilter zal het niet zijn, als het alleen rechts is. of idd carb, of bobbines/kabels.

ikzelf had dit ook inhouden bij gas geven, knallen in de uitlaat en dan vooruit schieten. bleek er probleem tussen bougiedop en bobbine kabel te zitten.

Schrijver Arcath
Gast 
#4 | Geplaatst: 15 okt. 2009 10:31 
vuil in het tankfilter zal het niet zijn, als het alleen rechts is. of idd carb, of bobbines/kabels.

ikzelf had dit ook inhouden bij gas geven, knallen in de uitlaat en dan vooruit schieten. bleek er probleem tussen bougiedop en bobbine kabel te zitten.

Schrijver Arcath
Gast 
#5 | Geplaatst: 15 okt. 2009 10:31 

Schrijver Peter1
Gast 
#6 | Geplaatst: 15 okt. 2009 10:58 
Jaja Arcath, nu weten we het wel

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 15 okt. 2009 13:39 
Hallo Norbert
Ik zou het volgens zo doen.
Beging met de kabel van de bobine naar de bougiedop is de kern van koper.
Zo niet vervangen
En is hij wel of niet doorgeslagen bij twijfel vervangen.
Bougiedop doormeten.
En goed bekijken (deze heb ik bij mij vervangen voor originelen met weerstand er in ,en de bougie zonder weerstand en bij mij zijn de problemen over.)
Voor verdere vragen kun je even een e-mail sturen.

andre uit den helder
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 16 okt. 2009 10:28 
Leuk om te lezen dat er steeds meer mensen weten hoe een CX werk, en of op de site de juiste informatie weten terug te halen.
Gaat de goede kant op.
Groetjes.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Arcath
Gast 
#9 | Geplaatst: 17 okt. 2009 12:03 
Ja zekers!
en nou leent de cx/gl zich natuurlijk uitstekend om als beginner op te leren sleutelen^^

Schrijver norby
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 29 okt. 2009 17:17 
Nou mensen,
het bleken toch de carburateurs en wel de sproeiers die eerst niet los wouden, deze zijn met een losmaakspray gelost en de naalden van de sproeier waren verkleefd. dus het probleem lag dus wel degelijk aan de carburateurs.
nb

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 knallen in uitlaat

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven