Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Nieuwe topkoffer

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 okt. 2009 17:21 
hallo allemaal

Ik heb mijn motor uitgebreid met een topkoffer, bijgevoegd een link naar mijn website, met een verslagje.

Silverwing

http://silverwing.homespot.nl/index.php?op=viewpage&page=5

Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 18 okt. 2009 17:45 
ik las dat je geen sleutel had bij je nieuwe aanwinst.(mooi gedaan , dat spuiten trouwens)
het is mogelijk om het orginele slot uit elkaar te halen. als je dan de 'slotplaatjes' in de goede volgorde legt(met behulp v/d koffersleutel), past
alles met slechts een sleutel!
groet, theoj.

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 okt. 2009 18:59 
Hallo Theo

Bedankt voor de tip van het slot,dat ga ik uitproberen.

Groetjes

Arnold
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 okt. 2009 21:16 
Mooi werk. Ik kende je site nog niet Heb 'm bij mijn favorieten gezet. Heb nu een handjevol CX sites in mijn favorieten staan. Helaas zijn er veel te weinig van dit soort sites.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 okt. 2009 22:17 
Mocht het met het slot net niet helemaal lukken dan zorg je dat je de slotplaatjes zo plaatst dat ze met de sleutel in het slot zo weinig mogelijk uitsteken. Nu ga je, met de sleutel er in, de uitstekende slotplaatjes weg vijlen. Een beetje rond met de cilinder mee. Probeer de cilinder rond te draaien in het cilinderhuis met de sleutel er in, als dit soepel gaat zet je het slot in elkaar en probeer je of het open en dicht wil.
Succes met "sleutelen"

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Znoek
Gast 
#6 | Geplaatst: 18 okt. 2009 22:19 
Hier spreken ervaren criminelen en geboefte hahaha
stoute naamgenoot heb je een duister verleden?

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 18 okt. 2009 22:33 
Erik, hoe kan je zo denken??

Het is zelfs erger, ik heb sleutels gemaakt die passen op mijn koffers zonder dat ik een voorbeeld had!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Znoek
Gast 
#8 | Geplaatst: 18 okt. 2009 22:36 
Hij heeft de heilige cx-loper, aiaiai geen enkele cx is nog veilig

Schrijver Jan
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 18 okt. 2009 22:43 | Aangepast door: Jan 
Arnold,

Ik heb je site bij de links HOMEPAGES VAN DUTCH CX-V CLUBBERS gezet.
En JiMi, er staan er nu zeven. Heb jij andere CX-links bij je favourieten staan, dan hoor ik het graag.

Jan

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 18 okt. 2009 22:45 
Hoho, nu ga je wel erg ver!! Er zijn sloten waar ook ik niets mee kan!! Maar meestal staat daar water in!!

Groet Erik.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 19 okt. 2009 03:41 
undefined:
En JiMi, er staan er nu zeven. Heb jij andere CX-links bij je favourieten staan, dan hoor ik het graag.

Jan je hebt PM.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Nieuwe topkoffer

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven