Aloha,
bedankt voor alle warme reacties.
Ik heb de nieuwe eigenaar natuurlijk op de site gewezen!
Tja hoezo CX-loos: een lang verhaal.
We hadden naast de CX nog een smart fortwo en een subaru legacy. Nu wil het verhaal dat wij een weeke geleden voor onderdelen naar de subaru-dealer hier in de buurt moesten. Klein jongetje als ik ben loop ik natuurlijk ffies door de showroom om me te vergapen aan al dat auto-geweld. Stond ik ineens tegenover een motor, een Yamaha XVZ12T tja ffies kijken ffies zitten, daar komt de verkoper aan en die zegt ik heb hier wel een helm, jas en handschoenen liggen dan kun je een blokje om. Andrea vond het geen bezwaar en ja hoor binnen 5minuten was ik met dit slagschip op weg. Verbazingwekkend hoe makkelijk de machine te sturen is(ik heb ook wel goldwings gereden), wat een comfort en windbescherming Tja en dan terug bij de dealer, vindt je het wat vraagt hij nou mijn grijns sprak boekdelen. Hij wilde de motor wel ruilen voor de smart(bj `99 met bijna 130dk en bijna toe aan een nieuwe apk), tja dan wordt je voor de keus gesteld en na een dagje denken de knoop doorgehakt: de smart verruild voor de XVZ. Nu is voor ons twee motoren iets te veel van het goede, vandaar de CX op marktplaats gezet en die is vandaag opgehaald door iemand die hem als pekelfiets gaat gebruiken. Die beste man reed een rondje en was er tevreden over. Tja en dan afscheid nemen van de CX, dat deed me zeerder dan van het autootje. Zo wat een verhaal he en vandaar ook mijn vraag of ik als niet CXer wel mag blijven?? De CX heeft wel een plekje in ons hart.
Emiel & Andrea |