Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

een pluim

Schrijver leuvie
Gast 
#1 | Geplaatst: 24 okt. 2009 09:37 
Ik moet t toch even kwijt:
sinds kort ben ik ook bezig op EEN Mercedesforum, en had verwacht dat daar een vergelijkbare sfeer zou hangen als hier: stomme vragen bestaan niet; kan ik je niet direct helpen, hoe kan ik het wel?;vriendelijk; of eigenlijk normaal humaan. Maar dat valt even vies tegen, stelt er bv iemand een vraag over bv LPG inbouw voor school, krijgt hij bot 'googelen' te horen en de hele toon van geplaatste berichten (op enkele na, natuurlijk) is naar, onbehulpzaam en afzeikerig. Dus opsteker voor jullie allemaal: het is hier leuk, gezellig en enthousiast!
Keep it up!

Schrijver Peter1
Gast 
#2 | Geplaatst: 24 okt. 2009 12:03 
Dat is een vaak gehoord antwoord: ga maar GOOGLEen.
Tja erg makkelijk. Dat je dan iemand er op wijst dat er al meerdere topics(en er ook naar linkt ipv te zeggen: zoek maar) over het genoemde probleem bestaan, vind ik behulpzamer.
En natuurlijk fatsoenlijk antwoord geven en hulp bieden.

Schrijver Znoek
Gast 
#3 | Geplaatst: 24 okt. 2009 16:08 
Jullie hebben gelijk, petje af voor ons allemaal, dit is een gezellige club, die openstaat voor alles en er is altijd genoeg hulp op alle soorten manieren!
Doe zo verder!

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 okt. 2009 00:11 
Een koekblik is geen motor. Koekblikrijders maken oorlog onder elkaar en motorrijders zwaaien naar elkaar
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 okt. 2009 11:07 
Nou nou Henk... Als ik in het eendje stap dan zwaait bijna iedereen naar ons hoor en we komen vaak lachende gezichten tegen!! Scheer dus ook niet alle automobilisten over één kam!! Ook op de 2CV site is een gezellig en behulpzaam forum!!

Groet Erik. ( die net zo graag CXt als 2CVt )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver sieds

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 25 okt. 2009 21:26 
Tja forums, ik ben ook nog lid van de Dutch Dragstar Club, nou daar is het af en toe compleet oorlog op het forum.
Frustratie onder leden en (oud) bestuursleden en dan is de gezelligheid ver te zoeken.
Ritten die hierdoor ineens niet doorgingen ja hoe gezellig kan een club zijn.

De CXclub is best een lieve club en gaat vooral over elkaar helpen en onderdelen.
De site is dan ook een groot succes voor de CX club
Jammer genoeg zijn er verder niet veel andere activiteiten dan SJK, een onderdelenmarkt en natuurlijk niet vergeten de stamtafels.

De DDC is een club van elke 14 dagen een Ride-out.

En dit mis ik bij de CX club, onze ritten.
Hadden we vroeger toch een aantal per jaar, afgelopen jaar niets meer en volgens mij willen de leden dit best wel.

Volgend jaar op 25 april wil ik de BOLLENRIT in ere herstellen.
Deze zal dan verreden worden in het grootste bollengebied van Nederland, de NOP.
Wel nog even onder voorbehoud maar ik vind dat deze rit weer op de kalender moet komen.

Graag reacties:...................

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Znoek
Gast 
#7 | Geplaatst: 25 okt. 2009 21:33 | Aangepast door: Znoek 
De Vlaamse toerrit wordt hier vergeten en ik vond het toch superplezant!

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 een pluim

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven