Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

OLDTIMER VERZEKERING UNIVE

Schrijver sieds

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 nov. 2009 17:07 | Aangepast door: sieds 
Na jaren schorsen voor E 22,70 heb ik als "vaste klant" van Unive, het nu voorelkaar gekregen om bij Unive mijn motoren als oldtimer te verzekeren.
Ik heb bij Unive alles verzekerd en dat levert ook weer een jaarlijkse korting op.
Na het topic over van van Maarseveen assurantien blijkt dat ik bij Unive nog goedkoper terecht kan nml voor 19,60 per motor,
wel met een bonus van 75%.
Als klassieker van 25>jr. mag je dan niet meer rijden dan 5000 km p.jr. als hobby.
Bij van Maarseveen zie ik deze bonus korting niet en is het altijd een lage premie.
Een verzamelpolis tot 7 motoren is daar helemaal goedkoop.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 nov. 2009 19:58 
Wat hebben wij Univéers het goed voor elkaar hè? Zo betaal ik voor bijde motoren €18,00 en voor het span (met extra opzittende) €22,00!! Zo blijf je toch lachend motorrijden??

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 nov. 2009 21:42 
Ach, ik heb zo'n 7-stuks abonnement bij van Maarseveen, goed betaalbaar en reuze handig als je de verleiding weer eens niet kon weerstaan en er nog eentje koopt .... handig hoor, heb ik wel eens last van. En je hoeft niet eerst een levensverzekering bij dezelfde club te kopen of zo om 't te kunnen krijgen.

Daar zitten overigens ook wel restricties op, ook 5000 Km/jaar en ik mag er alleen zelf op rijden. En dit jaar betaal ik wat meer dan nodig want ik heb er nu "maar" twee, maar dat kan morgen veranderen.

Kortom, en voor mezelf sprekend, heb ik het ook wel goed voor elkaar geloof ik

groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver gompie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 nov. 2009 00:57 
Ik ben al vele jaren Univeër, maar bij mij ligt de prijs altijd rond de 60,=
Ik zal eens even babbelen...
Bedankt!
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Lemmy
Gast 
#5 | Geplaatst: 23 nov. 2009 21:24 
hmmm...moet ik toch maar es overstappen. Heb nu alles bij NN maar per cx betaal ik (meen ik) rond de 4 a 5 euro per maand.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 OLDTIMER VERZEKERING UNIVE

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven