Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Sint heeft ook aan mij gedacht

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 dec. 2009 12:16 
Ik had het niet verwacht, maar de Sint had gister toch een kado voor me in de zak: een toeter! Hoewel ik nog geen meter heb gereden op mijn CX, heb ik de toeter toch alvast gemonteerd. En ondertussen hebben mijn kinderen ruzie over wie de toeter straks mag hebben.... Of zal ik 'm laten zitten?

ZIE FOTO
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver toto

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 dec. 2009 13:14 
Zitten laten. Bij mij is t net zo.
Kleinzoon vindt dat Bob de Bouwer met opa meemoet.

Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 dec. 2009 13:22 
Zeker zitten laten die toeter!!
Zie hier de mijne:

http://www.vanengelenhoven.net/gl500_bestanden/image038.jpg

Ik had pas een collega in de bak die zij: Als jij niet op 2 wielen dan ik niet toeteren!! Maar ik wel op 2 wielen en dus HIJ TOETEREN!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#4 | Geplaatst: 6 dec. 2009 14:10 
had ook een toeter aan mijn stuureinde links, maar die is erafgestuitert... was er net zo 1tje als die van erik

groetjes werner (stuitert wel meer van de motor af, maar merk het bijna nooit gek he?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 6 dec. 2009 18:18 
Ah kijk, er wordt aardig wat afgetoeterd zie ik. Tegen de tijd dat ik een wheely kan maken op de CX dan zal ik ook even toeteren
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Sint heeft ook aan mij gedacht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven