Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

vraagje aan webmaster

Schrijver theojansen
Gast 
#1 | Geplaatst: 16 jan. 2010 21:02 
na invullen code kan ik geen mail versturen, er verschijnt slechts een blanco pagina. ik heb het onder verschillende browsers geprobeerd.

''Klik hier om een rechtstreekse e-mail te sturen''

werkt niet, helaas.
groet, theoj

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 17 jan. 2010 12:17 
hoi theo,

dat klopt, heb ik vandaag ook geprobeert en nu staat er steeds "toegang geweigerd"

groetjes werner (webmaster help?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver theojansen
Gast 
#3 | Geplaatst: 17 jan. 2010 13:19 
@werner, ik heb op het alle manieren met verschillende computers en verschillende browsers geprobeerd, maar ik krijg na invullen van die code een blanco stuk op onze site.
ik snap er niks van en heb een mailtje aan Frans gestuurd.
heel vreemd is dat ik van Hansv, Marcel en O.J.een mailtje kreeg dat het hen wel lukte.
groet, theoj

Schrijver theojansen
Gast 
#4 | Geplaatst: 17 jan. 2010 22:26 
het is me gelukt, maar niet zoals het zou moeten kunnen:
volgens mijn zoon zit er een foutje in het systeem. wanneer je ingelogd bent, op een 'forumlid' klikt en daarna op 'stuur een rechtstreekse email' klikt, verschijnt er een wit scherm.

om het te laten werken moet je uitgelogd zijn. hoewel de knop 'stuur een rechtstreekse email' er dan niet is, kun je er via een omweg wel komen. als je de user-id van een forumlid weet kun je via de bijbehorende link de email sturen:

http://www.hondacx500.nl/phpdata/forum/index.php?action=senddirect&user=389

(389 is mijn user-id)

bij mij werkt dit echt alleen als ik niet ingelogd ben. waarom kan het bij anderen wel? hoe komen zij bij de knop 'stuur een rechtstreekse email' ?? of werkt het bij hen ook als zij wel ingelogd zijn?

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 vraagje aan webmaster

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven