Ik weet niet of het door de hoge temperaturen van de laatste tijd is of dat er misschien een andere oorzaak is maar het is mij opgevallen dat de toon in het prikbord soms wat grimmiger is geworden..
We rijden allemaal op een CX, dat verbindt ons. Of de een nu een groene heeft of de andere een gele, hoog stuur of laag stuur, dat maakt niets uit! Wat ik bedoel, we zijn hier allemaal voor hetzelfde, iedereen mag iedere vraag stellen die hij wil.
Het leuke van ons prikbord is dat wij heel veel goede reacties en complimenten krijgen, met name ook van andere motorclubs, dat er eindelijk een forum is waar zinnig wordt gepraat en gediscussieerd. We hebben dit met z'n allen voor elkaar gekregen en mogen hier heel trots op zijn, want geloof me, dat gebeurt niet vaak op andere forums.
Dus laten we elkaar zoveel mogelijk helpen, domme vragen bestaan niet!
Aan de andere kant mag er best flink gediscussieerd worden en humor mag natuurlijk altijd! Zelfs af en toe off topic is geen probleem, iedereen is verstandig genoeg om aan te voelen waar de grenzen liggen.
Ik ben in ieder geval erg trots op wat we zover bereikt hebben, en dat hebben we allemaal aan elkaar te danken!
-- |