Oorspronkelijk had ik mijn CX650 gekocht om er een scrambler van te maken, maar hij ziet er nog zo goed uit dat ik daar maar van af heb gezien. Omdat ik toch wat wilde hebben als projectje heb ik afgelopen week op marktplaats vanuit Italiƫ (op vakantie) ongezien, alleen foto's gezien, een CX500 gekocht. De motor is een schuurvondst en volgens de verkoper van een man geweest die is overleden. Er zitten geen papieren bij, geen sleutels en ook geen kenteken. Een echte uitdaging dus
De motor start wel en loopt stationair.
De eerste stap gister was alle overbodige zaken demonteren die ik toch niet ga gebruiken. En daarna een flinke poetsbeurt geven om te kijken wat er onder zit. De volgende stap zal zijn een lijstje maken met onderdelen die nodig zijn. Hij moet rijklaar gemaakt worden zodat hij gekeurd kan worden door het RDW en zij mij hopelijk weer een kenteken geven.
Op de foto's zie je ook alle onderdelen die ik er af heb gehaald. Denken jullie dat het nog wat waard is of zal ik het meteen bij de vuilstort dumpen? Het koffertje en de kuip missen de sleutels.
Vandaag ook maar eens Marco mailen voor wat onderdelen
Groet,
Ozkan