Goedemorgen en welkom op het forum
Fijn dat je ons hebt weten te vinden. Ik ben benieuwd naar je project. Gaat je "Hontek" er optisch ook anders uitzien dan de Cectec of blijft het bij een engine swap?
Over de afbeeldingen. Er zijn in dit geval 2 dingen aan de hand:
We werden in het verleden wel geconfronteerd met eendagsvliegen. Mensen die lid werden van het forum, even gauw een (commerciële) foto of advertentie plaatsten en vervolgens nooit meer terugkeerden. Daarom hanteren we een limiet van 3 berichten voordat je afbeeldingen en hyperlinks mag gaan plaatsen. Het is jammer dat dat soms tot vervelende situaties leidt zoals nu, maar gelukkig heeft brinkcx al een foto geplaatst dus probleem opgelost
Het tweede punt is dat je op ons forum prima afbeeldingen van het type .jpg, .gif of .png kunt plaatsen. Maar ik zie in jouw linkjes nergens .jpg staan. Het zijn dus geen afbeeldingen, maar eerder linkjes naar een diashow of zoiets. Daar herkent onze software geen afbeelding in. Sommige diashow leveranciers (zoals Google in jouw geval) bieden de mogelijkheid om een rechtstreekse link naar de foto op te vragen. Dat zou je even moeten uitzoeken. Als je die kunt vinden dan zou je de rechtstreekse link wel hier kunnen plaatsen.
Voor nu heb ik de boel even overgezet naar hyperlinks, dan smoelt het in elk geval wat beter.
webmaster (JiMi)