Beste mensen, Ik heb 2 CX-en 500E te koop. Een is in prima staat, maar ligt uit elkaar.... Heb ik in die tijd een nieuwe distributieketting opgezet. Na opzetten tikte het blok, ik dacht het ergste, zaak uit elkaar gehaald en bleek dat ik verzuimd had de automatische spanner te "resetten". Omdat blok helemaal uit elkaar lag, cilinders door onze Theo van Uden laten honen en klaar om weer in elkaar te zetten. Not dus.. Geen tijd, blok ligt keurig gesorteerd uit elkaar en er liggen zowat alle pakkingen bij. Ik heb geen zin en geen tijd meer en heb toch twee lopende motors staan. Welke liefhebber gaat aan de gang? Je krijgt een goede CX 500E maar dan uit elkaar. Daarnaast nog een tweede E compleet voor onderdelen, misschien is er ook nog wel iets van te maken. en verder wat losse E onderdelen. Ik verkoop niks aparts: alles of niets. Er zit een onderdelen boek bij en een kopie van het originele werkplaatsboek. Wie biedt �100,=? By the way: de goed lopende heeft papieren voor NL en B! heb ik nl ge�mporteerd vanuit NL naar B. Die andere heeft nog NL papieren.
Stoker