Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

ruilen

Schrijver beussie
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 maart 2014 14:59Reactie Quote  
Hoi met Beussie ik zoek een GL650D maar wil hem dan wel ruilen tegen een zwarte Honda CX650E plus een Honda CB 125 2cyl. viertakt (een K3 type)
Dit alles omdat m`n AOW niet voldoende is om er zo maar eentje van internet te kopen dus wie weet is er iemand die er vanaf wil.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 15 maart 2014 21:07 | Aangepast door: MASTReactie Quote  
Beussie, ik heb niks te ruilen voor je, maar wel op Speurders DEZE GL 650 gezien.
Marcel.
Edit, je bent al aan het bieden. Succes daarmee!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 maart 2014 15:49 | Aangepast door: marcobeckerReactie Quote  
beussie, mocht je die motorfiets kopen, mischien heb ik dan nog een kuip, tank, achter kupje onder het zadel liggen, ook volgens mij de zij kapjes. Koffers enz....
Mocht ik compleet hebben, en je kunt er jouw wing mee aankleden in de kleur metalic bordoux rood, en je hebt interrese, laat het me weten, dan maak ik foto's en dan kun je mee kijken of het wat is.

Let wel, tank kost het meeste, ik vraag daar 75 euro voor.
kuip met hele ruit en lamp is niet zo duur. Zitten ook nog clarion opbouw spiekers op, maar de spiekers die er in zitten zijn niet van clarion, wel de kapjes. En er zit ook nog wat chome bekleding op. Het komt af van een GL650

Dus wie weet kunnen we handelen.
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Vraag en aanbod hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 ruilen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

Tekst vet maken  Tekst cursief maken  Afbeelding invoegen  Link invoegen  ListKleuren kiezerVoeg YouTube video toeSpoiler!  :) ;) :-p :-( Meer...  Zet smilies uit

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven