Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Honda CX 500 E Sport

Schrijver Arthurr
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 sept. 2014 08:58 
Te Koop

Super mooie Honda CX 500 E Sport
Ik ben pas de tweede eigenaar en er staat staat nu pas 9500 KM op de klok. Als je naar de staat van de motor kijkt klopt dit waarschijnlijk ook.

Zijn alleen maar kleine stukjes op gereden door de vorige eigenaar (nu overleden) en heeft de afgelopen 12 jaar voordat ik hem kreeg alleen maar stil gestaan. wij hebben hem nu weer klaar gemaakt voor gebruik, en inmiddels heb ik er al weer 400 km mee gereden.

De motor rijd super fijn en is in goede staat. Achterband is zo goed al nieuw, ook is er een nieuwe benzinekraan gemonteerd. Motor komt met een luxe koffer set die eenvoudig te verwijderen is (zit wel een slot op).

Echt een geweldige motor die echt nog jaren mee kan, Als u intresse of vragen heeft kunt u mij een PB sturen of een mailtje.

MP Link: URL

Groet,
Arthur

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 sept. 2014 10:51 
Succes met de verkoop Arthur, gaat vast lukken, de motor ziet er super uit. Groet Leo.

Schrijver Arthurr
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 sept. 2014 11:07 
Dank je Leo.

Schrijver borisz
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 23 sept. 2014 11:26 
Mooie machine met een prachtige kilometerstand!!!!!
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Arthurr
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 sept. 2014 11:33 
Ja, denk ook dat die echt klopt. Kan gewoon zien dat er bijna niet aan de motor gesleuteld is, enige wat jammer is dat hij te lang heeft stil gestaan, en daar wel wat geleden heeft, niet erg hoor, maar anders was hij vast in nieuwstaat.

Schrijver Arthurr
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 23 sept. 2014 15:19 
Marktplaats link met fotos werkt even niet meer, zal hem z.s.m opnieuw plaatsen. Hij stond en de verkeerde rubriek, foutje.

Schrijver Arthurr
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 24 sept. 2014 10:45 
Nieuw links zoals beloofd.
URL

Ook meer foto's geplaatst.

Vraag en aanbod hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Honda CX 500 E Sport

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven