Coen heeft al veel aan gegeven.
Daar zou je op moeten letten.
Ook tijdens montage kan er een hoop fout gaan, zo heb ik bij een FJR1300 tijdens de montage de keerring laten kantelen in de buiten poot. Dat wil zeggen dat de keerring tijdens montage scheef drukte. Ik kon hem er makkelijk weer uit halen, en na inspectie leek alles goed. Dus monteren maar. Na 2 weken kwam de motorfiets terug jawel met lekke voorpoot.
Ja die voor poot.
Dan zijn er nog een paar zaken waar je op moet letten.
Glijbussen die in de poot zitten. Daar waar het op moet glijden moet altijd grijs zijn. Is deze bronskleurig, dan is dat dus versleten.
Ook verkeerde / te veel olie, / te veel lucht druk speeld een rol.
En er is nog iets, waren de poten recht?
Heb je ze in balans gemonteerd?
Zit het spatbord goed?
Het zijn zo een paar zaken.
Kijk maar op mijn you tube kanaal, google maar even op mijn naam. Dan kom je vanzelf een CX500E tegen waar ik de voorpoten van doe.
Groetjes Marco,
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html