Eh, ja....
Ik dacht eigenlijk meer aan het geval waar deze voetsteunen aan vast gemaakt worden. Dat is danhet driehoekige ding dat opgebouwd is (door Honda) uit twee geperste plaatdeeltjes en daarna op de framebuis gelast.
Als en nu een cafe-race-baas is die dat achterframe toch heeft afgezaagd en dat stukje is niet verroest dan zou ikdat wel eens willen hebben. Het idee is dan de originele Honda lassen op de (afgezaagde) framebuis weg te slijpen zodat ik het "steuntje" kan overzetten naar de eigen CX. HansV bedoelt dat ook denk ik.
Sorry voor de spraak verwarring.
( en Chantal dank voor de plaatjes, wel oppassen als er een van tafel valt heb je zere tenen
)
groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰