Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

GL500

Schrijver dvdgffn
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 april 2017 08:20 | Aangepast door: dvdgffn 
Goedemorgen,
Het lijkt me wel zo fatsoenlijk om me eerst even voor te stellen. Ik ben Dennis uit brabant en ben op dit moment eigenaar van de volgende motorfietsen:
CBR900RR 1995
XR600R 1991
GL500 19981

Hiervoor heb ik nog verschillende andere motorfietsen gehad waaronder een CX500. Die CX kocht ik ongeveer 15 jaar geleden in waardeloze staat maar ik had toen alleen een XR waarop mijn vriendin niet achterop kon. Na een jaar of twee kwam er wat laswerk aan de verrotte achterbrug en vlak daarna gaf de ontsteking de geest en had ik wel genoeg van het rammelende blokje waarvan de teller al meer dan 1 keer rond was geweest.

Toen mijn huidige GL500 gekocht zodat mevrouw weer op een fatsoenlijk buddy kon zitten. Met deze Silverwing hebben we leuke toertochtjes gemaakt en als het mooi weer was, gebruikte ik ze weleens als woon-werk verkeer. Een week of twee geleden stopte de GL er onderweg naar mijn werk mee, accu morsdood. Achteraf gezien stond de voltmeter ook wel erg laag. De accu mbv. startkabels opgeladen en toen kon ik weer naar huis. Thuis heb ik de accu nogmaals opgeladen en sindsdien staat ze stil in de schuur. Ondertussen heb ik een andere fiets waar wat tijd in gaat zitten en ik vind het zonde dat de Silverwing stil staat in mijn schuur. Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe eigenaar die wat moeite wil nemen die dynamo te onderzoeken of desnoods onderdelen kan gebruiken.

Link naar de advertentie volgt snel. Maar ik wil jullie liefhebbers eerder op de hoogte brengen dan snelle handelaars.

Groeten, Dennis.

Schrijver dvdgffn
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 april 2017 09:31 
Ze staat op speurders:

GL500 te koop

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 april 2017 09:48 | Aangepast door: erikcx 
Beste Dennis,

Wat een mooie fiets! ziet er erg goed uit.
Op marktplaats gaan motoren een stuk beter van de hand.....
Ik weet dat het (belachelijk veel) geld kost, maar het aantal kijkers en het aantal reacties zijn ook veel groter.

Succes met de verkoop, ik hoop dat je een liefhebber vind die je fiets weer gaat verzorgen.

Groet Erik

Ps: je hebt ook een PB (persoonlijk bericht, boven in je forum scherm)
Pps: niet voor de motor hoor....

Schrijver dvdgffn
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 april 2017 11:42 
erikcx
Bedankt voor de tip Erik, misschien dat ik hem nog wel op marktplaats zet als er op deze manier te weinig animo voor is. Ik hoef er geen hoofdprijs voor maar maak er graag een liefhebber blij mee.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 15 april 2017 11:51 | Aangepast door: coenox 
Hoi Dennis,

Welkom hier. Fijn dat je niet gewoon de motor hier te koop neerplempt, maar je even netjes voorstelt. Succes met de verkoop!

Overigen is zo'n CX500 zadel wel gewild. Ik kan me zomaar voorstellen dat daar wel iemand hier belangstelling voor heeft. Misschien even apart plaatsen.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver dvdgffn
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 16 april 2017 09:27 
coenox
Bedankt Coen. Zadel en uitlaat staan nu al als 1 koop in de advertentie en hier wordt op geboden. Indien iemand de GL van me over wil nemen en niet echt belang heeft bij het zadel en de uitlaat dan zal ik dit hier zeker laten weten.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 16 april 2017 12:14 
Het zadel van de CX past niet op de GL. Dus iemand moet dan toevallig ook al een CX hebben.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver dvdgffn
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 22 april 2017 14:23 
De Silverwing is verkocht.
Uitlaat en zadel nog niet en misschien zijn deze nog beschikbaar, hier kom ik snel op terug.

Vraag en aanbod hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 GL500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 2 [ A Koopmans, Erik1 ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven