Hallo Mast, Deze keer lijkt er een scheurtje in het huis te zitten. Daar helpt een revisiesetje natuurlijk niet tegen. Vorige keer was het membraan lek, dat is toen verholpen. Ga nog wel proberen om het probleem met kneedbaar staal te verhelpen. Iemand anders nog goede iedeeën? Over mezelf valt weinig te vertellen. Woonachtig in het Noorden van het land, werkzoekend (volgens de Radar uitzending van gisteren, 22 mei 2017, hoor ik tot de groep werkzoekenden die 3% kans heeft op het vinden van een baan, maar binnen het IT-gebied schat ik de kans wat hoger in), getrouwd. Heb deze CX al 11 jaar, maar de eerste 6 jaar stond hij in de schuur alleen maar mooi te wezen (niet echt, want ik vond hem eigenlijk een lelijk, groot, hoekig ding met een lekke tank en andere vreemde gebreken). De schoonheid van de motor kwam pas tot volle wasdom toen ik een andere tank op de kop wist te tikken en de motor matzwart gespoten had (was eerst een onbestemd grijs/paarsachtig iets). Plots kreeg de motor body. Toen hij eenmaal lekker liep, trok het ruige geluid me nog verder over de streep. Het is een fijne, stevige motor, waarvan je het idee hebt dat hij onverslijtbaar is. Naast de CX heb ik een CB550F2 Super Sport, een wat mooier gelijnde machine, wat kleiner en verfijnder dan de CX en prima om tussen de files door te rijden. Helaas moet die opnieuw bedraad worden, nadat een aantal draadjes tot een vormloze klomp gesmolten zijn. Ik zou het graag wezen, maar helaas ben ik geen echte sleutelaar. |