Te koop geen cx maar mijn Honda st 1100 PanEuropean.De reden van verkoop is dat ik de motor steeds moeilijker kan handelen. Rijden gaat goed, maar je moet ook stoppen. Ik heb steeds minder kracht om de motor die 280 kg weegt te verzetten. En ik word er niet jonger op. Gelukkig heb ik nog twee cx,en dus blijf wel rijden .De motor is van 1991 en heeft 86000 km gelopen .Elk jaar een een beurt gehad. Op de motor zit een trekhaak,een topkoffer van een st 1300,die vond ik mooier,een helybar stuur dan zit je goed rechtop, het origineele stuur is aanwezig, intercom alarmlichten. Div vervangen of vernieuwd banden, balhoofdlager rubber blokken en al u bussen in het achterwiel, tandriem vervangen ,voorveren, wiellagers VenA .Losse onderdelen V en A remblokken,2 x ruit,nieuw zadel voorspatbord L zijpaneel waterknietjes sleutelboek benzienekraan en achterveer accu is goed brug is hard uitlaat ok en ook de water slangen zijn vervangen.De motor is cx 650 parelmoer wit. Prijs van dit alles is E 2200. Interesse stuur een pb met je tel nummer.GrWim.
En hier wat foto's: